Görücü usulü evlenmek istiyorum ama ya ten uyumu olmazsa diye korkuyorum, ne yapmalıyım?

Artık evlenmek istiyorum ama aşık olup sevgililikle falan uğraşmak istemiyorum. 22 yaşında namazında niyazında kapalı bir kadınım. Hukuk ikinci sınıf öğrencisiyim. Yurt dışında yaşıyorum ve hayatımda ulaşmak istediğim herşeye ulaştım şükür. Maddi manevi her şey tamam. Tek eksik adam gibi bir koca adayı. Görücüye okeyim ama ya ten uyumu olmazsa diyr korkuyorum. Yay burcuyum gerisini siz düşünün..

Görücü usulü evlenmek istiyorum ama ya ten uyumu olmazsa diye korkuyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla