Evet, arasin bende ararim
Hayir, aramasin bende aramam
Bunalirim, mumkunse gunde iki kere arayalim birbirimizi
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Yarım saatte bir yapması bence çok abartı. her şey dozunu korumalı. Bu kadar ilgi de bir yerden sonra bayıklık verir
Cevap
3Cevap
Gerek yok ama 5/6saat arayla olabilir tabi bu müsaitlik durumuna göre değişir
Bes saat geciyor ariyorum ooo sen de ararmiydin ya diyor
Trip atiyor bunaliyorum surekli nazlaniyor konusmuyor sabrimin tukendigini hissediyorum
Soyledim uyardim bana senin bu davranisin ihanetin belirtisi dedi
Duzelmezse bosanmayi dusunuyorum cunku bana zarar vermeye basladi bu tavirlari bunaliyorum
Toplumun bosanan kadinlara bakisi yuzunden cekiliyorum birazda neyse sagolun cvpladiginiz icin
Insallah hepimiz icin sizede iyi geceler
18 yıllık kocamı bırak 1 günlük olsa bile, rahatsız olurdum. 2 kere kafi. 😃
Çok fazla sıkılırım
Bende
Seni yarım saatte birmi arıyor eşin 😄
Evet sonrada sen az ariyorsun diye trip atiyor
Otomatikmen sıkılır insan zaten ki sohbet edecek bir şey de kalmaz nasılsın iyimisin bitti ikiniz de çalışıyorsunuz sanırım öyle mi
Yok ya ben ev hanimiyim esim calisiyor ve iki saat bile aramadigimda bozuluyor
Normalde Tam tersi durum olması lazım dı bu durum 😄 bayağı canını sıkmış anlayışılan seni uykularını kaçırmış bu saatte burada vakit öldürdüğüne göre bir çözüm arıyorsun sanırım
Evet uzaktan belki hos geliyordur ama hani ceken bilir ya o hesab kadin gibi kusuyor naz yapiyor trip atiyor bunaldim
Fazla pasif saf olduğunu düşünüyorsun değil mi kılıbık tarzı
Kilibikta degil disari ciktigimizda bi adam basit bi soru soruyorum basliyor bagirip cagirmaya
Ama seni ondan uzaklaştırıyor bu hareketleri tutumu bilmiyormu o hiç alıp karışına konuşmadın mı boyle böyle yapma diye falan düzelt şu olumsuz tavrını bana olumsuz geliyor diye vesayre
Kac defa soyledim bana bu dusuncelerin ihanetin belirtisi dedi bana ihanet edersen once seni sonra kendimi oldururum dedi
Kafayı yemiş adam 😄😄sana gram güvenmiyor
Burada takılmana nasıl müsade ediyor o zaman
Evet guven problemi var
Ama bu şekilde davranması seni ihanet etmeye daha çok sürükler ki
İstediğin Mutluluk erkeklik onda olmayın ca başkasında aramam daha olası kılar bunun sana takıldığı tutumla
Yok ihanet etmemde ayrilmayi dusunuyorum sabrim kalmadi
İyide ayrılmaz ki senden o saplantı yapmış seni
Adamın zihniyeti hiç iyi görünmüyor sana zarar verir
Yani akli dengesi yerinde olduğu söylenemeZ
Bende oyle dusunuyorum kimseyede bisey diyemiyorum telefonumu hergun karistirir annemlerdeyim Şu an oyuzden buraya yazdim fikir almak icin
Gerçekten böyle dediğin gibi biriyse acillen ruh akıl sağlığına baktır onu işin çok zor fikir verecek bir durum yok adamın piskolojisi bozuk doktordan başka bir çözüm yok ona
Adam normal değil konuşacak bir şey yok kb
Adli tip raporu icin doktora gonderirler herhalde bosanma davasi acarsam sagolun yinede yardimci oldunuz
Sende sağol ben sadece onunla ömrün geçmez ona göre hareket et
Yok öyle de olmaz
Nasil olmaz mesela
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar