Güncellemeler
+1 yıl
Şehir İstanbul yaşı yaşıma boyu boyuma huyu huyuma olmalı, tek derdi hiçbir konuda menfaat olmamalı, tek amacı sadece mutlu etmek mutlu olmak olmalı vs. Ama denk gelmek neredeyse imkansız
Güncellemeler
+1 yıl
Süper soru
ya da var mı? Günümüzde yok artık menfaatsiz seven dimi?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
Zamanı gelince olur merak etme gadası
Bunlar boş laf
Sana göre boş laf ama bana göre değil
Herşeyin zamanı vardır
mutlaka vardır bazı şeylerin zamanı olur bazı şeyler kısmet işi ya
Bunlar hep klişe boş laf
klişe değil gerçekler 😊😊😊 kendine güvenirsen her şey olur biz anca dost olarak yanında oluruz
Kendime güvenmedigimi kim söyledi ama konu bu değil
kaç yaşındasın ya en azından dost olarak yanında olabilirim
Evli birinin başkasının yanında ne işi olabilir sence? Bu nasıl bir saçmalık bu nasıl adamlık
yardım etmeye çalışanda suç boşvrr tamam
İşine gelmedi🤣
Bedava ya Sevgi bile yok ekonomik sorunlar
Sevgi ile para yan yana gelmemeli
Seni çok uzerler
İşte bu yüzden kimseyle yan yana gelmiyorum çünkü biliyorum gerçeği
İyide bu çözüm değil ki
Yoo gayet iyi çözüm kimseyi boş yere kendimle ödüllendirmem
Sevgiye karşılık sa tamam sorun yok
Aslında var ama kimse aradığını bulamıyor ya da sadece bakıyor görmeyi bilmiyor maalesef
Bence var sen yeterki işte
Varda değerini bilmiyorsunuz
Ay birde bu klişe var haklısın
Öyle.. Ben sevdigim kız icin bu dediklerinin hepsini yaptım. Peki ya sonuç?
Kesin ayrılık ama herkes her ilişki kendi içinde değerlendirilmeli
Bak bu konuda iddialıyım. Benim sevdiğim kadar kimse kimseyi sevmemiştir. Fakat sevmeyince, kötü davranınca, ortada bırakınca daha değerli oluyor erkekler. Böylelerini unutamıyor kızlar. İlişkilerde sevgiye, duygusallığa yer yok. Sert ve katı olacaksın.
Bu klişelerinizle size mutluluklar
Peki. Kimseye anlatamadım zwten derdimi
Var mesele denk gelmesi
İşte en zoru bu. Denizde kum tanesi nasıl denk gelsin
Varda sen beğenmiyorsun
E beğeni de olmadan olmaz tabi
Menfaatsiz seven imkansız artık
Bu gerçeği kabul ettiğiniz için teşekkürler demekki yanılmıyorum
Maalesef yok. Ne kadar ekmek o kadar köfte
İşte gerçek yorum, haksız çıkmadığım👍
karşılıklı olursa ben olabilirim
Tabiki her şey karşılıklı olmalı hem insan birinden bir şey beklerken o kendinde yoksa saçmalık olur
PP de foto var mı ve hangi şehir
eskişehirdeyim
koyarım
Yok başka şehir uymaz İstanbul ben. Nasıl her lazım olduğunda yetişecek
gelirim 2 haftada 1
harbi gelirim arabada var
Ya olmaz aynı şehirde olmak gibi olmaz gece de gündüzde yetişmek gibi olmaz
olur beni tanısan olur
Ya şaka mısın Eskişehir'den İstanbul'a gelmek ha deyince kolay mı😅 saatler sürer
4 saat sürer
Sonuçta sürer günübirlik gelip gitmek mesele aman neyi konuşuyoruz ki
Yaş kaç ve Pp yapıp gizliyi aç önce
36 yasim
Ya diğerleri nerede? Cevap?
Var nasıl yok
İmkansız değil aslında ön yargılısın sadece
İstanbul değil sızın yaşınız zaten uymaz on yargı değil bu
Ben kendim için demedim
O zaman kimin için bu yorum
Bana yaz benimle konuş için demedim ön yargılısın yorumlarının çoğunda insanlara saldırgan cevap vermişsin belli ki trolluk yapıyorsun
Hiç troll değilim saldırgan hiç değilim sana öyle gelmiş
Eminim bana öyle gelmiş oturup seni sana saatlerce anlatabilirim oha dersin 😅
Haketmiyosun demek ki
Evet senin gibi çıplaklari menfaat uğruna hak etmesem de olur
Dünyanın en güzel kadını olsan seninle yine sevgili olmam ve sevişmem
Tam isabet👍 Allah kurtarmış demektir benim gibi birini
Erkek kanka gibi mi
Tam değil ama menfaat peşinde olmamalı
Sevgili ama menfaatsiz seven
Vardır
Vardır neden olmasin
Var ki
Kaç yaşındasın
Görünen yaş aralığı
Tam olarak kac ve hiç evlenmedinmi
Offf bunları burada senin yaşında birine neden söyleyeyim?
Ya bi söyle ona göre yorum yapacam
Gerek yok yoruma sağol
Hic evlendinmi söylesene