Türk kızları bu kadar güzelken nasıl bu erkeklere bakıyor?

Bakıyorum da kızlar çok güzel, bakımlı, miss gibi kokuyor, güzel giyiniyor. Bir de erkeklere bakıyorum pasaklı, eli yüzü düzgün bile değil, pis kokuyor, kıl yumağı

Türk kızlarına operasyon çekiliyor. El birliğiyle özgüvenini düşürerek, kriterlerini aşağıya çekmeye çalışıyorlar. Kezban, kıllı, g*tü kalkık diyerek. Oyuna gelmeyin kızlar, çok güzelsiniz.

Türk kızları bu kadar güzelken nasıl bu erkeklere bakıyor?
Cevapla