Aşk İlişkileri Benim aşık olduğum kız var ve 1 yıl once ikimiz de aynı öğretmenin evine gidiyorduk. Arada bakışıyoruzz gözlerini ayırmıyor ama niye gülmüyor? Userilismi Takip Et Xper 3 Yaş: 21 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler+1 yıl selam ben ve baska erkek ayni kıza aşık oldum napmak lazim biri soylesin hemen? Benim aşık olduğum kız var ve 1 yıl once ikimiz de aynı öğretmenin evine gidiyorduk. Arada bakışıyoruzz gözlerini ayırmıyor ama niye gülmüyor? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
tiryakinimtiryakin Takip Et FenomenMaster Yaş: 36 +1 yıl Herkesin karakter yapısı farklıdır.. Kimi gülerek gösterir kimi ciddi durarak.. Belirleyici bir kriter değil yani gülmesi ya da gülmemesi.. 0 0 Yorumla
ꕤBalꕤBademm Takip Et Xper 5 Yaş: 20 +1 yıl Çekingen olma ve kıza ilgi duyduğunu söyle. En azından belirsizlikten kurtulursun 0 0 Yorumla
Bravehrart Takip Et Master Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı. Belki gülmek istemiyordur. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Herkesin karakter yapısı farklıdır.. Kimi gülerek gösterir kimi ciddi durarak.. Belirleyici bir kriter değil yani gülmesi ya da gülmemesi..
Çekingen olma ve kıza ilgi duyduğunu söyle. En azından belirsizlikten kurtulursun
Belki gülmek istemiyordur.
Durduk yere niye gülsün 😅
Gülesi yoktur
Anlamadım
Gülesi yoktur
Kıza sormali