Benim aşık olduğum kız var ve 1 yıl once ikimiz de aynı öğretmenin evine gidiyorduk. Arada bakışıyoruzz gözlerini ayırmıyor ama niye gülmüyor?

Güncellemeler
+1 yıl
selam ben ve baska erkek ayni kıza aşık oldum napmak lazim biri soylesin hemen?
Benim aşık olduğum kız var ve 1 yıl once ikimiz de aynı öğretmenin evine gidiyorduk. Arada bakışıyoruzz gözlerini ayırmıyor ama niye gülmüyor?
Cevapla