Birini tanımıştım bi zamanlar farklı bi amaçla yaklaşmıştı, takılmaktı amacı aslında ben bunu fark etmiştim ama bilmezden geldim salağa yattım yani ben bir şeyleri fark etsem bile bunu bildiğini belli edemiyorum niye bilmiyorum? Aslında yaklaşımının farkındaydım peki bunu ona nasıl belli etmeliydim yani farkında olduğumu nasıl belli etmeliydim? Sonra bana saf ve temiz olduğumu söylemişti anlamadığımı düşündüğü için? Saf görünmek istemiyorum
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Naparsan yap ezik gibi saf gibi görecekler kibar olma. Her şeyin farkında olduğunu kabullendir ona öyle bir hal tavır içinde ol ki her şeyi bildiğimi kabul etmezse gideceksin gibi hissettir. Ya da her seni anlamayışında karşı çık kendini anlat konuş mutlaka her şeye çıkış. Ve amacı yatmak olan erkeklerin dediklerini umursama. Safsan safsın. Sen saf görmemişsin de git. O da kendini süper avcı felan sanıyor heralde kendisi basarılı olsaydı zaten sana laf etmeye kalkamazdı safsın vs diye. Kısacası yapamadım yatağa atamadım gidiyorum demiş. Amacını bildiklerinin giderken ne dediklerine bakma. Ve senin sorunun şu ne istediğini bilmemek, ona abaza olduğunu hissettirmene gerek yok istemiyorsan gidersin. İnatlaşmaya gerek yok. Saf görünmek istemiyorum diye gidip yatma da bi de.
Bu hataya düştüm biliyor musun gidip onunla seviştim yatmadım ama seviştim sonra travmalarımı tetiklediği için bağlandım bir de kurtuldum sonra ama iğrenç anlar yaşadım. Kibar olmak istemiyorum bunu nasıl başarabilirim
Ben anladığımı belli ettiğim halde devam etmişlerdi oyuna. Belli etmek de çözüm değil. yüzsüz hepsi. yani sen bu sn bunu yapıyorsun diye konuştum sürekli. Hiçbir şey diyemedi, sonra ilişkimiz devam etti, sonra da napmışım ben dedim ya, keşke mal gbı ona tespitlerimi anlatacagıma kafamda düşünüp gitseydim. Zaten tepki de vermiyorlar bi boka yaramıyor senin anladığımı belli etmek, her türlü senin saf olduğnu düşünecek yöntem bulurlar bence. Mesela ben farkındalıklı farkındalıklı mesajlar atıyordum her hareketini çözüm leyerek ona anlatıyordum kötü çıkarımlar genelde çünkü o kötü biri iyi bi çıkarım yapamazdım. Benim sorunum da sadece konusmaktı korkmadı ama farkında olduğumu bilmeme rağmen sen kullandırtmaya devam edersen kullanmaya devam ederler. Yani farkındasın diye bir şey değişmiyor. Ha belki psikolojik olarak rahatlamak için kendini kullandırtmadıgın birini çözümleyerek göz dagı verip korkutabilirsin akıllı biri olduğunu göstermek seni rahatlatır belki bundan sonraki süreçte. Ama sakın kullandırttma kendini. Sonra kibar olmamak için bişi yapmana gerek yok ne düşünüyorlar asla bilemicez illa korktuklarına saygı duyan bu insanoğlu için napabilrsin ki? Peki o çocukla ne oldu sonra safsın dediği kullandıktan sonra mıydı yoksa önce mi? Seni şuanda saf olarak mı biliyor onu boş ver artık bitti gittiyse ona bi şey yapma. Nasıl göründüğü nün önemi yok kimse saf değildir sadece birilerini saf gören kendini akıllı sananlar vardır.
Onu da biraz besledin belki ama olsun belki konuşkan olmalısın ne yaptıklarını ben gibi psikolog gibi her an onlara dayatırsan güvenmez bir eda ile, belki korkabilirler. Sonra güven bana demeye başlayabilirler, ama sen her daim kötü düşünen biri olsan iyi olur doğru çikiyor çünkü. Belli edersen belki konuşkan olursan kendini sözlerle korursan fiziksel olarak da koruyacagın imajı verirsin belki. Ama unutma naparsan yap pslk erkekler asla korkmaz. ısrarcı ise sen onu ona anlatmana rağmen farkındalıklıyım ben oyunu oynamana rağmen saçma saçma şeyler istiyor ve diyorsa senden korkmuyor hala demektir. Kaç ordan hiçbir şey işe yaramaz o kişide. Konuşarak farkındalıklı olarak zaten kibar olmamıs oluyoruz bence. çünkü onların hepsi taktik peşinde. Sen onları
sürekli çözen biri olursan sıkılır giderler.
Hayır daha ilk buluşmamızda böyle demişti ama ben tepki vermiştim saf demek a**** demek demiştim o da o anlamda söylemediğini su gibi temiz olduğumu söylemişti. Çünkü ben evlilik dışı cinsellik istemediğimi söylemiştim o yüzden su gibi saf temiz olduğumu söylemişti. Ben o teklifini kabul etmedim o an aradan 2-3 ay geçti bir takipleşmeye devam ediyorduk mini etekli bir fotoğraf paylaşmıştım onu yanıtladı o sıralarda duygusal boşluk yaşıyordum görüşmeyi kabul ettim beni evine çağırdı başta evine gitmeyi kabul ettim onu yükselttim bayağı Ama sonra evine gitmedim ama ben de onunla görüşmek istiyordum travmalarım tetikliyordu bir gece yine duygusal boşlukta çağırdım onu gel de öyle arabada yakınlaştık berbat davrandı çünkü narsist biriydi aynı zamanda ondan sonra ona bağlanmış bulundum bir kez daha görüştük sonra ona uzun mesaj attım her şey farkında olduğuma dair ben hep her şeyin farkındaydım zaten sonra ne diyorsun sen ya diye tepki verdi biz bir ara yine konuşmaya devam ettik sonra ben yine uzun bir mesaj atıp engelledim onu üç gün sonra engelden çıkardım o da beni engelden çıkardı aradan 5 ay geçti bana bir gece mesaj attı 1 buçuk ay önce mesajını geri aldı sonra Ama numaramı kaydetmiş ben de hiç tepki vermedim sonra geçen gün ona cevap verdim ne sildin diye ama aradan bir buçuk ay geçmiş ben de biraz onu s**** yerine koymak istedim neyse bu mesajıma görüldü atıp beni engelledi ben de gidip başka birinden uzun bir mesaj attım başkalarına a**** yerine koyuyorsun ama aptal sensin gibi bir cümlede yer alıyordu öyle
Zaten arabada ki gece bana iğrenç davrandın dedim kötü olmuştum bayağı bir de ağla falan demişti kalpsiz narsist, uzun mesajlardan sonra da arkadaşım yüzünden ona duygusal saçma sapan şeyler yazdım ben sürekli kendimi sende buluyorum gibi bir şey yazdım maalesef aşk değil dedim hatta ona aşık olunmaz zaten hasta biri çünkü sadece travmalarımı tetiklemişti bu yüzden o da bu mesajıma karşılık bulma ben sana böyle geliyorum istersen takılırız ilerisi gerisi olmaz demişti
Asla saf değilim zaten Allah korusun Zekiyim. Ben masum olmak istemiyordum o da bunu fark etti zayıf noktalarımı fark etti ve bunu kullandı ama yakınlaşma konusunda ben de yakınlaşmak istemiştim tabii o kadar iğrenç olduğunu bilmiyordum midem bulandı sonradan neyse ki birlikte olmadım zaten bundan 1,5 ay önce yazması numaramı kaydetmesi sonra ben yazınca engellemesi enim yazmam da içimde kalan son bir şeyler vardı onları yazmak istemiştim başkasından da yazdım zaten hepsini okumuştur
yok bence hic belli etme sen böyle göründüğün surece insanlar sana daha cok belli eder gerçek yüzünü bırak ne düşünürlerse düşünsünler
Hic alakan bile olmaszin arkana bakmadan kaç derim