Kimi sevsem olmuyor. Hep hayra yoruyorum ama artık yoruldum. Hep aynı döngüyü mü yaşıyoruz?

Kimi sevsem olmuyor hep bir pürüz çıkıyor. Belki daha hayırlısı olacak diyip kendimi avutuyorum bekliyorum sonra yeni biriyle tanışmak bile ağır geliyor

Kimi sevsem olmuyor. Hep hayra yoruyorum ama artık yoruldum. Hep aynı döngüyü mü yaşıyoruz?
Cevapla