Eşim kafeye gidip okey oynamaya başladı, bu duruma çok üzülüyorum. Ne yapayım?

Hafta da 3 kere okeye gidiyo akşam 8 de gidiyor gece 1 de geliyor bu duruma canım sıkılıyor 4 yıllık evliyiz 2 haftadır okeye alıştı arkadaşlarıyla gidiyo bağımlılık yapmaya başladı dedi eşim evde de telefonda okey oynuyo üzülüyorum okeye bulaştığından beri benimle vakit geçirmesi azaldı bu arada 2 yaşında da oğlumuz var sizce ona kendimi nasıl ifade etmeliyim izin verme demeyin sakın o dinlemez beni öyle giderim sus falan der yani
Eşim kafeye gidip okey oynamaya başladı, bu duruma çok üzülüyorum. Ne yapayım?
Cevapla