Aşk İlişkileri Bende buradan sevgilisi olmayan herkesin sevgililer gününü kutlamak istiyorum? legolas38 Takip Et Guru Yaş: 41 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 21 Yapay Zekaya Sor Sevgilisi olmayan herkes çok seviliyorsunuz, yapmacik bomboş sevgilerdense hiç sevilmemek daha iyi boşverin tüm sevgilisiz arkadaslarim seviliyorsunuz🌹😘❤️ Bende buradan sevgilisi olmayan herkesin sevgililer gününü kutlamak istiyorum? Cevapla Sevgili Soruları Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı. Bence de Yapmacık sevgidense yalnızlık iyidir 1 0 Yorumla
Asel678899 Takip Et Xper 6 Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 342 cevap paylaştı. Öncelikle teşekürler yazın gayet benim düşüncemi yansıtmış 2 4 Yorumla legolas38 +1 yıl Rica ederim Yorumla Asel678899 +1 yıl Sizinde kutlu olsun bu arada Yorumla legolas38 +1 yıl Tesekkur ederim 😇🌹 Yorumla Asel678899 +1 yıl Rica ederim Yorumla
hiddenwords Takip Et Xper 5 Yaş: 37 , eic 100% +1 yıl Eyvallah baskan. Seninde sevgililer günün kutlu olsun. 1 0 Yorumla
16Tolga1989 Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl gerçekten çok güzel bir yazı olmuş, çok teşekkürler sen de diğer yalnızlar da hepiniz seviliyorsunuz 1 0 Yorumla
Sakaryalim Takip Et Master Yaş: 37 , eic 38% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 9,6b cevap paylaştı. Teşekkür ederim. Seninde günün kutlu olsun. :) 1 1 Yorumla legolas38 +1 yıl Tesekkur ederim gönlü güzel arkadasim Yorumla
YlnzlkKraliçesi Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Sevgilisi olmayanlar olarak mutlu olduk teşekkürler 😂 1 1 Yorumla legolas38 +1 yıl Yani birtek onlar sevilmiyor herkesi seviyoruz farkımız olsun insan olan ve olabilen herkese saygilar Yorumla
Cobol Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 81% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. Sağol kardeş seninde kutlu olsun 1 0 Yorumla
helene1 Takip Et FenomenMaster Yaş: 24 +1 yıl Teşekkürler 0 1 Yorumla legolas38 +1 yıl Rejaaaa Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Bence de Yapmacık sevgidense yalnızlık iyidir
Öncelikle teşekürler yazın gayet benim düşüncemi yansıtmış
Rica ederim
Sizinde kutlu olsun bu arada
Tesekkur ederim 😇🌹
Rica ederim
Eyvallah baskan. Seninde sevgililer günün kutlu olsun.
gerçekten çok güzel bir yazı olmuş, çok teşekkürler sen de diğer yalnızlar da hepiniz seviliyorsunuz
Teşekkür ederim. Seninde günün kutlu olsun. :)
Tesekkur ederim gönlü güzel arkadasim
Sevgilisi olmayanlar olarak mutlu olduk teşekkürler 😂
Yani birtek onlar sevilmiyor herkesi seviyoruz farkımız olsun insan olan ve olabilen herkese saygilar
Sağol kardeş seninde kutlu olsun
Teşekkürler
Rejaaaa