Basak burcu erkekleri nasildir bana ilgisi var galiba ama emin de olamıyorum nasil kizlardan hoslanir basak erkekleri benim burcum ikizler
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılBen kendim başak burcuyum. Aşağı bir görüşte donuk ifade falan yazılmış Komik geldi çok:DD Eee başak erkeği gerçekten sadıktır. Karşısındaki kızın bakımlı olmasını ister özellikle. Biraz aksi ve inatçıdırlar. Her zaman için kendi sözlerini geçirecek birinden hoşlanırlar. Karşısındaki insanın gerçekten daha alttan alan bir tip olması gerekmektedir bu nedenle. Genelde karşısındaki kızın çekingen olmasını istemezler. Çünkü kendileri de çekingen olmamakla beraber gayet açık sözlülerdir. Egoistlerdir biraz. Bu yüzden yanındaki kıızın onu taşıması gerektiğine inanırlar.:dd
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılIki tehlikeli burç aman dikkat siz olmazsnz yaa :( deneme bile
117 Yorumla
Soran+1 yılNeden herkes olmazsiniz diyo ya :'(
Cevap sahibi+1 yılCnku bu böyledir başaklar fena olur sinsi olur sadık olmazlar aksine sipsevdi oluyolar ikzler de biliyosun zaten ona girmeyim uyum olmuyo canım ama insan olmasi önemli sncta ona sor brcunun özellikleri ni tasiyosa koşarak uzaklas :) başak akrep ikizler bu 3 burç herhangi ikisi bir arada olmamalı ben burç işini severim ilgiliym de azcık :)
Cevap sahibi+1 yılSmdi diğer yorumlara baktım bak hemen hemen herkes aynı şeyi söylemiş gerçekten olmazsnz olmuyo yani
Soran+1 yılAynen ya akrep bir erkek vardi nefret ediyorum ondan basak tanidigim olmadigindan bilmiyorum
Soran+1 yılIkizlerle yengec aslan balik falan nasil olur ya da hangi burclarla iyi olur
Cevap sahibi+1 yılYengeç le oluyo ama yengeç ler pek ikizler sevmezler anlasamazlar bir site de görmüştüm yengeç ikizler ilişkisi tam bir enkaz bilmem nesi dyodu o derece kötü dyodu yengeç ler ikzlerden hep negatif elektrik alrlarms balık ile olurlar balık uyum sagliyo İkizlere aslanla da böyle bir otorite yüzünden sorun yasarlarms ama işte olunca oluyo :)
Soran+1 yılNe dicemi bilemedim ya hayirlisi artik
Cevap sahibi+1 yılAmin ikizler olmak çok zor biraz zorla saydn yengeç olsaydn :) ya da boğa :) karakterin boğa gbi senin ama bilemedm hakkında hayrlsi olsun :)
Soran+1 yılNerden anladin :) dogum tarihim bogaya daha yakin zaten 26mayis
Soran+1 yılAynen asik olamiyorum cok seciciyim galiba :S
Cevap sahibi+1 yılEvet ikizler Seçici çok :) ddm ya benim sezgilerim güçlüdür :) yengecim bende anlarm hemen :) :) :) :) knsmalarn boğa gibi bir de demişsin işte agirim biraz diye sezdim hemen onu :)
Soran+1 yılOoo cok iyi ya :) hangi burclari onerirsin bana
Cevap sahibi+1 yılBen sana boğa öneririm koç öneririm alsan öneririm terazi öneririm kova öneririm balık da olabilir ama akrep başak bir de yay onermem hiç aman allah korusun kötü biter :)
Cevap sahibi+1 yılAslan :)
Soran+1 yılBu onerilerini dikkate alicam sagol :)
Cevap sahibi+1 yılRica ederim :) :) umarım mutlu olursun
Soran+1 yılHayirlisi ins :)
Aşk İlişkileri konusunda 19,9b cevap paylaştı. başak burcuyum. : ) yükselenimde başak : ) başak burcu kombo yaptım : ) başak burcu erkeği utangaçtır. hemen seni seviyorum demez. soğuk davranır. farklı konuları düşünebilirsiniz. sana hemen sıcak kanlı olmasını bekleme. onu inandıramazsan onu kesinlikle nikah masasına oturtamazsın. titizdir. pis insanları sevmez . çok zekidir. sakın aldatmaya veya yalan söyleme kalkma. ikizler burcu ile çok iyi anlaşır : ) ama sevgili olur mu orasını bilemem : )
1147 Yorumla
Soran+1 yılBana disardan baya ciddi durdugumu soylerler ciddi kizlardan hoslanir misin normalde pek oyle degilim
Soran+1 yılOoo tamam ozaman oldu bu is :) hic bakmiyodum kafami ceviriyodum falan bu aralar dikkatimi cekti bakiyo falan nasil davranayim sence
Soran+1 yılOyle galiba :) gorunce gulesim geliyo cok tatli :)
Soran+1 yılBende de utangaclik var napcaz biz ozaman
Soran+1 yılTamam gulmem :)
Soran+1 yılNeyse mezun olmaya daha cok var belki utangacligini atar da gelir :)
Soran+1 yılUni2 yim ben o da 3 ama o tip ben de dis hek okudugumuz icin 3,5 yil var mezun olmaya
Soran+1 yılAslinda garanti degil tabi hic muhabbetimiz yok onun hakkinda pek bisey de bilmiyorum yemekhanede ve kutuphanede bol bol karsilasiyoruz sadece :D
Soran+1 yılBu sene karsilasmaya basladik ama daha once hic dikkatimi cekmemisti bide ben pek yalniz dolasmiyorum :(
Soran+1 yılKalabalik kutuphanede ona selam vermem ya da yemekhanede cok zor gerci gecen siniftan cocugun birine para vercektim onu sinif arkadasim sanip onune kadar gittim o saskin sebelek bakiyo bir donmusum arkami ama :D yanlis tarafa gittim onun yuzunden
Soran+1 yılBana acilirsa ne diyeyim hemen atlayip evet de demek istemiyorum simdi
Soran+1 yılYok adini bile zar zor ogrendim
Soran+1 yılHayir da demeyeyim demi
Soran+1 yılBöyle seylere hazir degilim nasil sacma mi hic sevgilim olmadi da benim
Soran+1 yılSevgili olmaya :D ne denilir ki hic bilmiyorum cidden gelirse cevap veremem
Soran+1 yılTamam biraz dusuncez artik :)
Soran+1 yılIyiymis de bakalim nasil olcak :) ya da olcak mi acaba
Soran+1 yılHayirlisi ya :) komik gelebilir ama erkeklerle muhabbet ederken cok sıkılıyorum asik olamiyorum yani bulmam zor biraz
Soran+1 yılSanal ortamdayiz şu an :) sanal ortamda cinsiyet kavrami olmuyo :D
Soran+1 yılSikmadin ya :)
Soran+1 yılOkudugum yeri bosver küçük bir yer zaten tanidik falan cikar :)
Soran+1 yılHic belli olmaz ya :) sen nerde okuyosun
Soran+1 yılTamam :D
Soran+1 yılKisa kestin bence :D
Soran+1 yılTanidik falan cikar :D
Soran+1 yılSen SDÜ lu musun :D
Soran+1 yılBenim uni uzak oraya
Soran+1 yılBalıkesir
Soran+1 yılSen
Soran+1 yılMerkezdenim ben
Soran+1 yılEdremite geldin galiba
Soran+1 yılHmm
Soran+1 yılBenim de geldi pazartesi onemli bir sinavim var yarin yazma ;)
Soran+1 yılIyi geceler :)
Soran+1 yılDua et bana sinavim icin :)
Soran+1 yıl56 aldim :D
Soran+1 yılDua ettin mi :D
Soran+1 yılEvet 60in altinda ama sinifa gore iyi aldim sinav cok zordu ;) :D
Soran+1 yılsagol ins :)
Soran+1 yılOzele karsiyim ben ya burdan rahat oluyo
Soran+1 yılDaha once birisiyle konusmustum baya konustuk ama sonra kendimi rahatsiz hissetmeye basladim aslinda gayet duzgun biriydi ama boyle bir sitede taninmak istemiyorum sorun o
Soran+1 yılSence?
Soran+1 yılDogru cevap :D
Soran+1 yılYok ya nezamandir göremiyorum sali gunu de son finali olup eve gidiyorum zaten
Soran+1 yılYa biktim artik calisamiyorum bitse de eve gitsem diye bakiyorum artik
Soran+1 yılAynen evde gircem uyuyarak gircem galiba :D
Soran+1 yılAntalyada mi oturuyosun napim ya balikesirdeki samimi arkadaslarim tasindilar baska illere digerleri de ozaman balikesirde olmicak gibiler
Soran+1 yılSen napcaksin yilbasinda :)
Soran+1 yılOlcak gibi ama napabilirim ki
Soran+1 yılAslinda arkadasim izmire cagirdi gel takiliriz falan dedi ama annemler yollamazlar yilbasi bide icerim falan diye :D
Soran+1 yılOlsun ya gondermez tam da yilbasi haftasi icen diger insanlardan korkar tek cocuk gibiyim zaten kardesim ilkokul 3e gidiyo
Soran+1 yılErkek olmak varmis ya kirala arabayi gez keyfince :)
Soran+1 yılKeske alsaydin ya ben yazin zor zahmet aldim :D
Soran+1 yılBen de gelistireyim biraz daha kendimi Balikesirde gezerim artik yazin edremit ayvalik :)
Soran+1 yılIsparta nasil guzel mi
Soran+1 yılBalikesire 9 saat uzaklikta kucuk pek sevemedigim bir sehir :)
Soran+1 yılMemleketimi soyledim yetmez mi okudugum sehri sevmiyorum
Soran+1 yılBosver ya ne onemi var sizin oranin dis hek nasil arkadasimla farabi yapmayi dusunuyoruz 1 yilligina belki oraya yapariz İzmir falan olmaz orasi olabilir belki
Soran+1 yılAnkara İstanbul cok tercih edildiginden benim olmaz zaten notlarim dusuk de biraz :D (biyokimya notum sinif ort. Iyi ama)
Soran+1 yılHep ayni ilde sıkılıyo insan
Soran+1 yılErasmus da düşündüm turkce halini zor bitirdim gecen sene bide ing olursa kesin kalirim dedim ve vazgectim :D
Soran+1 yılAynen oyle :D
Soran+1 yılOturuyorum öyle bos bos sen napiyon
Soran+1 yılSen bukadar gec mi yatarsin hep
Soran+1 yılOndan rahatsin boyle :) benim de dersler bitti sali gunu son 1 sinav var ondan rahatim sen kacinci sinifsin
Soran+1 yıl95li misin
Soran+1 yılRahatligin belli :D
Soran+1 yıl95liyim ben
Soran+1 yılSagol :)
Soran+1 yıl5sene+hazirlik
Soran+1 yılHazirligi atladim cok şükür 5 yil oyuzden benim :) okulu birakicam diye agladigim cok oldu ama birakamiyosun iste :)
Soran+1 yıldis odevleri delirtiyo insani ama ins sonu iyi olur :)
Soran+1 yılBilmiyorum ki fakulteye falan git bir goster film ceksinler dis kesiyoruz kavite (dolgu yapmak icin yapilan oyuk) aciyoruz ölçü aliyoruz falan oyle genelde bu odevler icin sabahliyoruz
Soran+1 yılDisin sinirleriyle ilgili pek bisey bilmiyorum aslinda ama hassaslik biraz yediklerinle de alakali surekli biseyler yiyen insanlarin dislerinde lekelenmeler falan daha cok oluyo genetik de onemli tabi
Soran+1 yılNe zaman yapildi dolgun
Soran+1 yılHmm :) yenilet istersen dolgunu dolgu malzemesinden kaynaklaniyor olabilir ya da dolgun kanala donusmus olabilir ya da pulpayla temas icindedir dolgunda oyuzden de hassasiyet olabilir gormeden yorum yapamam :)
Soran+1 yılIyi bari :) cok yorum yapamıyorum ama yarıyıl tatilinde arastirayim bari bunlari kitaplardan sonra anlatirim sana :)
Soran+1 yılNeyse ben yatıyorum artik uykum geldi hadi iyi geceler
Soran+1 yıl1 tane final vardi zaten o da iyi gibiydi :) Balıkesir sıkıcı ya arkadaslarimin sinavi var evde kendi kendime takiliyom oyle
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen başak burcuyum yukselenim aslan... haksizliga gelemem iyi niyetlidirim yalana ve iftiraya kesinlikle kabul etmem acik sozluyumdur bir kizi nasil mutlu edecegimi cok iyi biliyorum gerektiginde agirim gerektiginde neseli esmerlerden hoslanirim taliplerimi bekliyorum :D
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
5
Cevap
12Cevap
ben başak kızıyım lisede önümde oturan erkekde başaktı sürekli gırtlaklaşıyoduk. ama burç özellikleri olarak romantizm sıfır mesala erkek sana öpüşüp bıyıklarını al filan diye bilir. ikizlerle ilgili olarak ikizlerle geçiniyoruz ama bazen çok sıkıcılar
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBaşak çapkındır. Önüne gelene sarkar. Hayatında kaç kişi var anlayamazsınız. Bir görünür bir kaybolur kararsızdır. İnsanı fitil ederler.
En iyisi bulaşmamak.
Ha bir de kokulara vs karşı inanılmaz hassastırlar. İnanılmaz temiz ve düzenli olmanız gerekir, hijyene vs çok önem veren bir burçtur.
Onu dışında çok disiplinli, düzgün ve çalışkandırlar. Ama secgili olarak çekilmezler yani.
Başak erkekleri ne diyorsunuz?00 YorumlaOooo kuzum bende ikizlerim bunun hoşlaşmakla alakası yok! Biz asla başak erkekleriyle anlaşamayız. Çünkü başak erkekleri melankolik ve kasıntı tiplerdir. :)
10 YorumlaBaşak burçları sadıktır ama çok aşırı kıl insanlardır geçinmek son derece zordur soğuk donuk itici yüz ifadeleri vardır etrafındakilere espri adı altında laf sokmakla çok meşgul olurlar
11 Yorumla
Soran+1 yılYa hic oyle durmuyo hatta cok masum bir surati vardi :(
+1 yılUymazsınız ki :) benim sana tavsiyem yay erkeği bul kendine ya da akrep :)
03 Yorumla
Soran+1 yılAkrep bir cocuk vardi nefret ediyorum ondan
- +1 yıl
Akrep zaten tek bir konuda iyidir :) onu da söylemeyeyim :)
Soran+1 yılAnladim :D
+1 yılYa yorumları okudum gulesim geldi ne kadarda biliyonuz siz başak erkeklerini :)
09 Yorumla
Soran+1 yılUyuyo mu :)
- +1 yıl
Uyan var uymayan var yukselenimde aslan ama yok sinsi yok aldatır alakası yok ya bilende konuşuyor bilmeyende
Soran+1 yılHangi gorusler güzel yorumlar tutarsiz biraz :D burclar insan kisiligini %3 etkiliyomus zaten
- +1 yıl
Bakımlı kızlardan hoşlanır güzel olanı ister temizdir sevgilisi olsa bile kızlara bakar ama bunu aldatma veya çapkınlık olarak algılama sevdiği kızın apayrı yeri vardır onda ilgiden hoşlanır çabuk sıkılır ama bırakmaz başak erkeği herşeyden çabuk sıkılır. Diyelim ki bıraktın onu ne yapar ne eder intikamını alır bunu asar keser değil onu ne için biraktiysan onun en iyisi yapar çıkar karşına şaşkına donersin :) ya bu böyle uzar gider daha çok şey var
Soran+1 yılBen onun bakislarina karsilik vermiyosam ne yapar
- +1 yıl
Umudunu keser. Eğer çok kaptırmış ise kendini ilgini çekecek birşeyi mutlaka yapar :)
Soran+1 yılGaliba ilgimi cekmeye calisti ama ben anlamadim hic üstüme alinmadim ama düşününce bana bakiyodu :/ umudunu kesmesin ya ama bakmadim diye aramizda sonra bisey olsa bunun acisini cikarmaz heralde demi
- +1 yıl
Başak erkeklerini yanlış anlama kinci değildir. Ona haksızlık yaparsan diğer yüzünü gösterir aranızda bişey olursa güler geçer az peşinde kosmadim diye :)
Soran+1 yılHee iyi ozaman :)
Başak burçları genelde sadık oluyorlar, onun dışında bu tarz seyler kişiden kişiye değişir.
06 Yorumla
Soran+1 yılBaska güzel kiz gorsen bakmaz misin
Soran+1 yılAnladim bakiyosun yani :D
Soran+1 yılGuldum şu an ama evlenecegim adamin boyle olmasini istemem
Gizli Üye(30-35)+1 yılBEN BAŞAK BURCUYUM SEVDİĞİM KIZDA İKİZLER ANLIYACAGIN HİÇ UYUMLU DEĞİLİZ.
010 Yorumla
Soran+1 yılNeden nasilsiniz ki
Cevap sahibi+1 yılbiz basak erkekleri yalana dolana kıvırtmaya gelemeyiz agır insanlarız yani öyle romantizm falan bize uymuyor. titiziz gururluyuz onurluyuz br gururumuz onurumuz bizim için herseyden çok önemli ve bu gurur onur yüzünden genellikle hep kaybediyoruz. neyse ikizler ise hep heyacan peşinde alem yapma derdindeler neşelidirler ne bileyim ya uyuşamıyoruz bir türlü ama başak erkekleride hep ikizler kızlarına aşık oluyurlar seviyorlar. ikizlerde başaklara aşk konusunda genelde çok çektiriyor nazlıdırlar :)) v. s saysam sabah bitmez :))
Soran+1 yılBen cok ikizler gibi degilimdir aslinda biraz daha ciddiym civikliktan hoslanmam ve utangaclik falan da var
Cevap sahibi+1 yılbence sen bosuna umutlanma asla olmaz olmuyacakta basakla ikizin birleşmesi olsa bile başak senin en ufak hatanda seni çizer hayatından ve biz basaklar böyle durumla karsılastıgımız kendimizi tanıyamayız hale geliyoruz. psikopatlasıyoruz kendi içimizde hesaplaşıyoruz planlar v. s ve intikam biz basaklar iç olmazsa olmazlarımızdan dır. yani tehlikeli yanlarımızda var. gözümüz karardımı yapmıyacagımız şey yoktur.
Soran+1 yılYuh ya gozumu fena korkuttun
Cevap sahibi+1 yıldediklerimde gayet ciddiyim ben ikizler burcunda sevdiğim bir kız vardı tam 7 yıldır onu seviyorum ama o ise bunu su istimal edip sürekli beni kullanmaya çalıştı parmagından oynatmaya çalıştı nazlıydı cilveliydi ama benimde bir sabrım var tastı artık tabi bunu ona belli etmiyorum planlarımı yaptım ona karsık 7 yılın acısını onunla ilerde evlendiğimde burnundan fitil fitil çıkartacam. tabi yani o da beni seviyor karsılıklı duygularımız ama o 7 yıl içinde bana yapılanlar bir türlü aklımdan çıkmıyor bekliyorum kendisi tuncelide güzellik uzmanlıgı okuyor 2. sınıf bende trabzonda acil ve ilk yardım paramedik okuyorum okul bittikten sonra atandıgım zaman evlenecez ona dünya hayatında cehennemi yasatacagıma yemin içmişim...
Soran+1 yılNaptin sen ya yazik gunah yapilir mi oyle
Cevap sahibi+1 yılhak edene hersey yapılır biz basaklar böyleyiz ben onun yüzünden ikisene sınavlara hazırlanamadım psikoljim bozuldu köpek gibi seviyordum afedersin beni kıskandırmak için herseyi yapıyordu allahım o günler bir türlü aklımdan çıkmıyor aklıma geldikçe kafayı yiyorum sadece onun benim karım olacagı günü bekliyorum.
Soran+1 yılAllah yardimcisi olsun evlencegin kizin
Cevap sahibi+1 yılsagol
Gizli Üye(30-35)+1 yılBaşağım ama anlamadım neyi sorduğunu neyimiz nasıldır :)
04 Yorumla
Soran+1 yılHuyu suyu :D anlasabilir miyim ki basakla:D
Cevap sahibi+1 yılYa soğuk falan diyolar ama ben çok sıcakkanlıyım. ayrıca sevdiğimi de belli ederim. huyum suyum kendimi övmek için demiyorum insanlar hep mükemmel biri olduğumu söyler.1 kere kız arkadaşım oldu ondan ben ayrılmama rağmen arkadaşıma benden için mükemmel bir erkekti demişti kız. ben dediğim her yeri genel düşün. kötü yanımız kıskancımdır hem de çok. bide fena sahiplenirim kız arkadaşıma karım gibi davranırım. bunun dışında başak burcu bence çok iyi bir burç :D
Soran+1 yılTam istedigim gibi kiskansin sahiplensin beni :) baska kizlara bakar misin daha güzel olanlara mesela
Cevap sahibi+1 yılHayır. şu an mesela beğendiğim bir kız var bizim bölümde bakıştığım. sanırım 2. kız arkadasım o olucak. sana yemin ederim ki adriana lima mı o mu desen o derim. açık saçık giyinen kafa karıştırmaya çalışan çevremdeki kızlar umrumda bile değil. bide sana saçma gelebilir ama ona aşık gibi olduğum için başkasına o gözle bakınca aldatmış gibi hissediyorum huzursuz oluyorum yapamıyorum :D
Gizli Üye(30-35)+1 yılİkizlersen başak burcu erkeği zaten cebtedir hep bu başaklar ikizleri seviyor ya.
134 Yorumla
Soran+1 yılCiddi misin :)
Cevap sahibi+1 yılEvet ama ben hep red ettim ya çekilmiyorlar kafamız uyuşmuyor bence boş ver derim.
Soran+1 yılNeden acaba cok mu boyle tanidigin :)
Cevap sahibi+1 yılEvet beni sevenlerin hemen hemen hepsi başaktı ya bir de böyle asla kanmamalısın onlara yani sıkıcı taraflarını vs geçtim çok sinsiler ya nefret ediyorum ben.
Soran+1 yılHadi ya napti mesela anlatsana biraz
Cevap sahibi+1 yılYa off nesini anlatayım ki ama şunu öncelikle bilmelisin ki seni kesinlikle salak yerine koyacaktır mesela kıskandırmaya filan çalışacaktır güya kendi çapında
Soran+1 yılEn nefret ettigim seydir arkadasimin sevgilisi de ayni seyi yapiyodu sonra o ayrilalim dedi simdi pek yapmiyo
Soran+1 yılOnun burcu da basak
Cevap sahibi+1 yılAynen ikizler ve başak yan yana gelmemeli bence. Başaklardan son derece bıkmış bir insan olarak uzak dur derim
Soran+1 yılNiye ki @yancys
Cevap sahibi+1 yılAl bak öğüt veriyor ya yemin ederim nefret ediyorum başak tiplerden.
Cevap sahibi+1 yılYok bunların böyle dediğine bakma ben başak burcu erkeği ve ikizler kadınında ikizler ona öyle fedakarlıklar yapmışken çekip giden bir başak erkeği tanıyorum gıdım selam vermeye bile değmez.
Soran+1 yılHayirlisi diyelim ozaman
Cevap sahibi+1 yılAynen de uzak durmakta fayda var.
Cevap sahibi+1 yılIyk Allah'ım sen ona bakma.
- +1 yıl
şu soruya baksana @soran bu bir basak www.kizlarsoruyor.com/.../q2173395-evlenecegim-kadin-icin-sizce-nasil-olur
Cevap sahibi+1 yılNapalım yani of yazması bile saçma ya
Soran+1 yılBasak ve ikizler uyumu :D
Cevap sahibi+1 yılİğrenç ya nefret ediyorum hepsinden sürekli böyle şeyler yapıyorlar sanki kendileri böyle çok iyiymiş gibi onu kanıtlamaya çalışır şeyler falan böyle kıskanalım diye bir haller edalara bürünüyorlar.
Cevap sahibi+1 yılBenim de sana karşı hislerim boş değil bende senden nefret ediyorum.
Soran+1 yılK. bakmayin ama gece gece iyi guldurdunuz beni :D
Cevap sahibi+1 yılBenim sevgilim değil Alllah tan ayyy asıl ben ucuz kurtuldum.
Cevap sahibi+1 yıl:D sen bizi kandırmaya çalışıyorsundur fakat biz seni adam yerine koyupta tartışmaya lüzum görmüyoruzdur o yüzden saf ayağına yatıyoruz canım hiç bir şeyi beğenmediğimizden de değil sıkılgan yapımız var ve emin ol senden daha bilgiliyimdir.
Aşk İlişkileri konusunda 808 cevap paylaştı. Kişiliğe göre farklılık gösteriyor heralde. Ben güzel ve zeki kızlardan hoşlanıyorum mesela.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 9,2b cevap paylaştı. anlasamazsınız yukselene bakmak gerek
01 Yorumla
Soran+1 yılYukeselenim baktigim yere gore degisiyo ya ya basak ya da terazi
Bence alalasiz bir konu
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 798 cevap paylaştı. burc hikaye olayin aslina gel, kafadan gir...
00 Yorumla
+1 yılBen başağım beybii
08 Yorumla
Soran+1 yılNasil kizlardan hoslanirsin anlat bakalim :)
- +1 yıl
Kalçası ve göğüsü büyük hatunlardan
Soran+1 yılBu kadar acik olunabilirdi :D minyonum ben malesef kaybettim ozaman
- +1 yıl
Minyonların kalçası geniş olmuyk mu ki
Soran+1 yılPek olmuyo
- +1 yıl
Sen
Soran+1 yılNormal benim
- +1 yıl
Peki
+1 yılAstrolojiniz batsın
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılDila hanım gibi ;-)
01 Yorumla
Soran+1 yılO kim? Dizi karakteriyse dizi izlemiyorum
Devamını Gör(2)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Basak burcu erkekleri nasildir bana ilgisi var galiba ama emin de olamıyorum nasil kizlardan hoslanir basak erkekleri benim burcum ikizler?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar