2 yıldır peşinden koştuğum çocuk sanırım sonunda ilgi gösteriyor?

Bakın şimdi biz bununla ilk tanıştığımızda benle çok kabaydı hatta sanki nefret ediyordu aslında genel olarak insanlara karşı ilgisizdi ve bunu bilmek içten içe rahatlatıyordu beni ve imkansız olduğunu artık kabullenmiştim + başka ülkeye gidecekti o yüzden hiç bir şey diyemedim fakat gitmeden önce sanki eskiden olduğundan daha da iyi oldu aramız neyse işte gitti bizim de iletişimimiz kalmadı bana durduk yere yazacak birisi değil de ben de gururum yüzünden yazmadım zaten üstünden bayağı bir zaman geçti biz bir şekilde instadan konuşmaya başladık hatta daha da yakın olduk eskiden ondan hoşlandığımı anlattım hatta konuşurken daha rahat davranmaya başladım ve bu sefer sonunda benle ilgilenmeye başlamıştı demem de daha iyi oldu aramız arada kendisi yazıyordu ben daha çok yazıyordum ama konuşunca konuyu devam ettiriyor benim için endişeleniyor gibi belli etmese de etrafımda bir erkek olunca erkeği kötülüyor bundan olmaz filan diyor eskisi gibi kaba hiç değil işte kırıcı şeyler söylemekten kaçınıyor bir konu anlatıyorum sonuna kadar dinliyor bana yardımcı olmaya çalışıyor eskiden olsaydı görüldü atardı hatta bu yaz da yeniden buraya dönecek ortak erkek arkadaşlarimiza bulussak beni de cagiracagini söylemiş bunu sadece arkadaş olarak beni değerli gördüğü için mi yoksa ilgilenmeye başladığı için mi yaptığını merak ediyorum

2 yıldır peşinden koştuğum çocuk sanırım sonunda ilgi gösteriyor?
Cevapla