Evli bir kadının "ben erkeklerle daha iyi anlaşıyorum" demesi doğru mudur?

Evli,2 çocuğu var. Ve iş yerinde ki ustabaşına"ben erkeklerle daha iyi anlaşıyorum."diyor. Duyunca şaşırdım, garip geldi bana. Zaten kocası bunu aldatsa takmazmış kafasına, eve para getirsin yeter diyor. Herhalde kocasını sevmiyor dimi?

Evli bir kadının "ben erkeklerle daha iyi anlaşıyorum" demesi doğru mudur?
Cevapla