Eski sevgilim yeni sevgili yapmış görmek zoruma gidiyor. Takipten çıkarmalı mıyım?

Kızla ayrılalı 6 ay oldu. Problemli ayrılmadık, bir birimizi kırmadık hatta başımıza kötü bir şey gelse hemen bir birimizi arardık nasılsın iyimizin diye yakınım vefat etti hemen aradı canım sıkılırsa kendini kötü hissedersen akşamları müsaitim arayabilirsin dedi bende aynı şekilde tabi. Sosyal medyada takipleşiyoruz. Yeni sevgili yapmış görmek zoruma gidiyor takipten çıkayım mı yoksa hiç yokmuş gibi mi davranayım
Eski sevgilim yeni sevgili yapmış görmek zoruma gidiyor. Takipten çıkarmalı mıyım?
Cevapla