Çok korkak çok güçsüz çok hassasım ben bu hastalığım bir çaresi var mı bilmiyorum?

Ben üç yıl önce yemek korkusu ile bir travma yaşadım öleceğim sanıyordum yemek yersem nefes boruma kaçıp boğulurum diye öleceğim sandım bı hafta yemek yiyemedim her an nefesim gidecek ölecem sanıyordum bı şekilde toparlandım o zamandan sonra panik ataklarim stres depresyon başladı bende normal insanlar gibi olmadığımı düşündüm aşırı hafıza kaybı ve zekada çöküş yaşadım hep içime kapanık oldum sonra insanlarla diyalog kurmayı kestim hiçbir şekilde özgüvenim yok oysaki çok zeki çok cıvıl cıvıl biriydim her gittikçe daha kötü oldum insanlarla muhabbet edemiyorum ortamlara girmiyorum hatta şu an insanların yanında telefonum çalınca konuşamıyorum anı heyecan ter ve çarpıntım başlıyor Hastaneye gitmeye korkuyorum dışarda tanıdığım bir insanı görünce çarpıntım heyecanım başlıyor kızıyorum kendime ne oluyor diye yapma diyorum ama elimde değil bunu kimseye anlatamıyorum psikiyatri için randevu aldım kendimi ifade edemiyecegimi bildiğim için gidemedim artık hayatımi her konuda etkiliyor yakın olduğum arkadaşım bile anlıyor artık oda benden saklıyor bende söyleyemiyorum onunla dışarı çıkmaktan korkuyorum anı stres kalp atışlarım anı gelen ter ve titremeden dolayı hiçbir yere çıkmıyorum bazı zamanlarda insanlarla güzel muhabbet ediyorum ama ortamlara çıkmaya korkuyorum.
Bu derdimin dermanı var mı bilmiyorum 😞 çok dua ediyorum ne yapacağımı bilmiyorum?
Güncellemeler
+1 yıl
Lütfen yemek yememe problemleri ile ilgili yorumlar yapmayın.
Çok korkak çok güçsüz çok hassasım ben bu hastalığım bir çaresi var mı bilmiyorum?
Cevapla