20 yaşındayım hiç sevgilim olmadı. Benden hoşlanan ve benim hoşlandığım oldu fakat bir türlü sevgili aşamasına geçemiyorum?

Sizce neden böyle oluyor çirkin de olduğumu düşünmüyorum. Elim yüzüm düzgün olduğunu düşünüyorum çok açık da giyinmiyorum. Esprili olmaya ve bir ortamda iken ben buradayım dedirtiyorum fakat sevgilim olmuyor. Herkesin sevgilisi var herkes gayet mutlu aslında ben de mutluyum gayet sağlığım yerinde istediğim bölümü okuyorum fakat kafamı yastığa koyduğumda yalnız olduğumu bilmek beni çok üzüyor ve ağlamaya başlıyorum etrafta el ele tutuşan sevgili görmeye tahammül edemiyorum sırf kıskançlığımdan dolayı. Bu düşünceler ile nasıl başa çıkabilirim?

20 yaşındayım hiç sevgilim olmadı. Benden hoşlanan ve benim hoşlandığım oldu fakat bir türlü sevgili aşamasına geçemiyorum?
Cevapla