"Eski sevgilinden kalanları sat, yeni sevgiline hediye al" konseptiyle kurulan tezgahlarda; birçok kişi eski sevgilisinden kalan kıyafet, kitap, çanta, cüzdan, saat, tarak, kahve fincanı gibi farklı ürünleri satışa koymuş. :D
İstanbul Nişantaşı'nda 'eski sevgili' pazarı kuruldu. pic.twitter.com/zOGBvK6OV8
— DarkWeb Haber (@Darkwebhaber) February 11, 2024
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Eskide olsa bir zamanlar hayatımda olan ne bileyim belki kendi ihtiyaçlarından kısıp bana aldığı o hediyeleri gidip satmazdım ya. Ama herkese saygı duyarım
TV de haberini izledim. Bu çok abtalca bir şey. Üzerinde konuşmaya bile değmez. Bu kadar çok gündem olabilmesi ise, toplumun seviye göstergesi gibi olmuş.
Güzel Bir pazarmış bizde yakın arkadaşlara dağıtılıyor.
Anca Nisantasi nin conconlari yapabilirdi bunu
En son ona aldığım yastığı hunharca parçalayıp hata bıçaklayıp sobaya atım bilekliği de yoldum djjddj
Şimdiki sevgilimden ayrılma dönemiz dahi olmuştu eşyalar depremden dolayı depoda kaldı fotoğraflarını bir güzel suyun altında yıkadım kimse görmesin diye ev yıkılsa bile yani
Oha tam bir ticari zeka örneği 😃
Hiç öyle dertlerim yok… 🤷🏼♀️
Ne güzel işte dolapta duracağına bir faydası olur.
Çok iğrenç bir pazar kalite sıfır
Direk çöpe atarm
Atarım
Hayrına dağıtırdım.