Güncellemeler
+1 yıl
olursa üniversitede sınıftan bir arkadaşım olsun istiyorum. başka yerden değil.
üni hayatını doyasıya yaşamak istiyorum. ama bunun için durumumuz iyi değil. eğer normal şartlarda gidersem. yurttan okula okuldan yurda çok sıkıcı bir hayatım olur. cafeye bile fazla gidemem. böyle birini bulsam üni hayatını doyasıya yaşasam. etkinlik konser cafe gezme vs. mümkün mü. birde şehir olarak hangi şehir de üni hayatını doyasıya yaşarım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
O erkek tam olarak benim 😊 işte çünkü bende böyle bir kız arıyordum ne zamandan beri
kusura bakma olursa sınıftan bir arkadaşım olsun istiyorum
Ama yazamadım sana neden
bilmem
Sınıftan arkadaşında senin gibi öğrenci yine 😊 Türkiye'de öğrenciler zaten maddi olarak en çok sıkıntıda olanlar değilmi o yüzden o dediğin çok zor değilmi
bunu bilemem zengin öğrenciler de var. hepsi fakir değil
Ben yazamadım sen yazarmsn bi bana tanışalım bi 😊
Zengin ogrencilerde hergun biriyle takılmayı severki şu an zengin öğrenciler bile bu dediğini karşılayamaz cokkk zengin olması lazım 😊 durum malum ekonomik durum yani
Bedavaya yedirmez, karşılığı olacak biliyorsunuz değil mi?
olsun ya benim için kabul yani
Yanlış anlamayın da, madem böyle bir şeye razı oluyorsunuz, eskortluk yapın daha çok kazanirsiniz hem de daha özgür olursunuz.
herkesle olmaz ya bir kişi olsun istiyorum sadece
Peki 4 yıl sonra nolacak?
ayrılcam memlekete dönücem
orada olan orada kalıcak
4 yıl sizinle birlikte olacak biri , burada olan burada kalsın der mi sizce?
demez mi? yani ben öyle düşünmüştüm ama
En en iyi ihtimal bela olur.
peki en kötü ihtimal
Uyuşturucuya alıştırır, seni bırakmaz ve öldürür, şantaj yapar, seni satar vs vs
Beni bana mesaj atabilir misiniz?
Kimse parasını yedirmiyor şimdi boşuna heveslenme ksksk
Selam ben yeni sıra arkadaşın buse. Oturabilir miyim
Doyasiya yasamaya gidiyonuz zaten okumak hic yok aklinizda anca si... kis
hele gir de sen ünv. ye. bu söylediklerin kolay
Herkesin yaptığı bu zaten
Adana ya gel Araç hazır
Şehir neresi
tokat
Ben böyle bir şey arıyorum. Hatta bir yere parayla ilan dahi açtım: d İstanbul olursa düşünebiliriz
Takip at bana
Ama burnunu kullanim haklarinada sahip olur
burnunu kullanım derken anlamadım
@4mınin
olsun ya
Yanlis anlamada bu nasil zihniyet
Üniyi kazandı da bu kaldı
Eskişehir
Bulursun çok var
Bulursun yavrım
Avcılar pusuda bekliyor zaten sen iste yeter ki
Muğla tarafına gel
😂😂😂😂
Babanın fikri nedir?
Bursaya gel beraber kalalım kira almam senden
Geleceğin escsi