Uzun ilişkiden çıkmış biriyle sevgili olunur mu, beni yara bandı olarak mı kullanıyor?

Öncelikle bende 2 senelik ilişkimden yeni çıktım ama kesinlikle sevmiyorum ve aklıma gelmiyor nefret ettirdi beni çünkü şimdi konuştuğum birisi var bundan 4 sene öncesinde de konuşmuştuk ama sonrasında istememiştim sonra şans işte gine çıktı karşıma şans verdim 2 senelik ilişkimde yaşamadığım duyguyu bu çocuk yaşattı çok mutlu hissettiriyor değer verdiğini çok hissediyorum ama oda 3 senelik ilişkisinden 4 ay önce ayrılmış şiddetli geçimsizlikten dolayı anlaşamamışlar çok sormadım detaya girmek istemedim ne kadar doğru onu da bilmiyorum kız uzakta oturduğu için kızı da tanımıyorum araştırmak da istemedim sizce ona geri döner mi acaba yara bandı olarak kullanır mı beni? Bu arada çocuk abimin arkadaşı çok samimi arkadaşı 2 3 ay sonra abime söylemeyi düşünüyor bende tamam dedim abim karışmaz ama ya kıza döner korkusu var çünkü kısa sürede çok alıştım

Uzun ilişkiden çıkmış biriyle sevgili olunur mu, beni yara bandı olarak mı kullanıyor?
Cevapla