Adam gözüme aşırı batıyor..
Benden 6 yaş büyük, en ufak herkesin bildiği klasik şeyi bile sanki bir tek kendisi biliyormuş gibi davranıyor. Bilmişlik taslıyor.
Komik olmayan birseyi anlatıp kendisi gülmeye başlıyor.
Evlenince kapanacaksin dedi bir kaç kez. Bende resti cektim haddini bil dedim. Sonra da tamam kabul ettim seni böyle ama giyimine karışırım ona müsade yok diyor..
Ben memurum kendisi asgari ücretli işçi.. küçümsemek için söylemiyorum bunu. Bana diyor ki ; kadın dediğin çalışmalı evliligi menfaat için yapmamalı diyor. Çalışmayan kadını begenmiyor hasbam ben o zaman onu niye begeneyim?
Nişan yapalım diye sürekli baskı kurmaya başladı tekmeyi basicam az kaldı sinirliyim aşırı..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer