
Kavgalar, tartışmalar, kıskançlıklar ve daha fazlası. Yanlış giden durumları ve ilişkinin artık sonra yaklaştığını hissettiğinizde kalbinizi mi dinlersiniz yoksa beyninizi mi?

Kavgalar, tartışmalar, kıskançlıklar ve daha fazlası. Yanlış giden durumları ve ilişkinin artık sonra yaklaştığını hissettiğinizde kalbinizi mi dinlersiniz yoksa beyninizi mi?
Kalp, mantıkla ortaklaşa bir karar almadıkça asla mutlu adımlar atamaz bizim adımıza.. Mutlaka mantığın çizdiği yolu takip etmeli.. Bizi üzen kararlar olsa da uzun vadede hep lehimize sonuçlandığını görebiliriz..
Duygular gerçeklikten uzaklaştırabildiği için mantığımı dinlerim. Aksi durumda o çıkmaz hal iki tarafı da tüketir.
Hep tükeniyoruz zaten 😂
Evet ama büyük farklılıkları var 😄
Hep yanlış tarafı dinledik hep 😂
Beyinn
Teşekkür ederm
Cevap
1Cevap
Bence dinlenmesi gereken beyindir. Çünkü kalbe laf anlatmakla baya bir yoruluyor.
Böyle durumlarda mantık devreye girmeli. Kalbin sesini dinlemek aptallık olur.
Ne kadar akıllıyız o zaman 😂😂
İkisini de dinler keyfim ne isterse onu yaparım🙈
Kalbin görevi kan pompalamak dinlemeyin onu 😅 beyin en doğru kararı verir her zaman
Kalbi bi uyuyalım jdndj
Verin narkozu😂
Neyin tabi ama kalp. hep galip geliyor
Akciğer
Beyin
Beyin 🤣😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?