Eski sevgilim ile karşılaştık, oturmamız için ısrar etti. Sizce neden?

ayrildiktan aylar sonra 2. defa karsilasmistik, ilkinde ortak arkadaslarimiz olduğu icin arkadasım yanina selam vermeye gitmisti ama ben gitmemistim exin de arkadasima yanına gelmenin doğru olmayacağını birlikte oturmamızın sacma olduğunu vs söylemisti. ama bu karsilasmada tekrar ayri yerlerde arkadasimla konusurken ben de onun arkadasiyla konusuyodum ve arkadasima gel yanlarina gidelim diyip yanimiza geldi. sonra da yanlarina oturmamiz icin ısrar etti. sürekli de bakıyordu. aylar icinde ne değismis olabilir de hicbir sey olmamis gibi benimle oturmak istedi? umursamadiği icin mi acaba? ama ayrildiktan sonra arkadasima ara sıra beni sormaya devam ediyordu.
Eski sevgilim ile karşılaştık, oturmamız için ısrar etti. Sizce neden?
Cevapla