2 yıl iletişimdeydik ben onu hep sevdim o bunu biliyordu , o zaman arkadaş olarak gördüğünü söyledi 2 yıl sonra şans vermek istedi?

Biz sosyal medyadan tanıştık en başta arkadaş gibi hissettim beraber vakit geçirdikçe aynı zevklere sahip olduğumuzu gördüğümde onu sevdim. Aynı evde kaldık birkaç defa beraber çık vakit geçirdik ben duygularımı söyledim yüzüne ama beni arkadaşı olarak gördüğünü söyledi o gözle göremiyorum dedi.2 yıl sonunda iletişimimiz kesildi. ben en son bana şans vermediği için çok pişman olacağını söyledim. aradan 1 sene geçti mesaj attı şans vermek istediğini söyledi. ben ona seni seviyorum derken o bana diyemiyor. beraber bir şeyleri paylaşırken keyif alıyor ama beni sevmeye çalışıyor. Sizce bir erkek sonradan sever mi?

2 yıl iletişimdeydik ben onu hep sevdim o bunu biliyordu , o zaman arkadaş olarak gördüğünü söyledi 2 yıl sonra şans vermek istedi?
Cevapla