Bir erkek ayrılık eşiğinde neden beni engelle diye yalvarır ve aylar sonra kendi engeller?

Bazı sebeplerden yüzünden ilişkimizin yürümeyeceğini söyleyerek ayrılık kararı aldı. Son zamanlarda onu biraz ihmal etmiştim. Hatta bir cümle yüzünden yanlış anlaşılmalar oldu ve ayrılma noktasına geldi. Ayrıldığımız gün sürekli beni engelle diye yalvardı. Tepkisiz kaldım ve bir şey yapmadım. Ona rağmen takipleşmeye devam ettik. Hatta hikayelerime bile devamlı bakmaya devam ediyordu. Ayrıldıktan sonra hiç iletişime geçmedik birbirimizle. Yaklaşık 1 ay sonra günün birinde kendisi engelledi beni, ortada hiç bir şey yokken. Hadi rahatsız etsem anlarım, engellemek hakkıdır. Görmek istemiyorsa beni takiptende çıkarabilirdi ve yolumuza ayrı yollarda devam ederdik. O kadar kötüde ayrılmadık çünkü. Engellemek bana çocukça geliyor nedense. Hayır madem engelleyecekti neden sonradan 1 ay sonra yaptı bunu? Onu geçtim neden en başta benim onu engellememi istedi ve yapmadı? Benimle bir daha konuşmamak istiyorsa neden engel tuşuna kendisi basmadı?

Bir erkek ayrılık eşiğinde neden beni engelle diye yalvarır ve aylar sonra kendi engeller?
Cevapla