Ne yaşadınız ki aşka inancınızın kalmadığını farkettiniz?

#SheWolfWoman
Ne yaşadınız ki aşka inancınızın kalmadığını farkettiniz?

#SheWolfWoman
Yani herhangi bir ilişki yaşamadım şöyle bir şey söyleyeyim benim gerçek hayatta sevgilim olmadı yani buluştuğum elini tutuştum ne bileyim böyle ciddi travmalar yaşadığım birileri olmadı ancak uzun sürede sosyal medya üzerinden okul döneminden tanıdığım insanlar görüştüğüm kızlar oldu hiç olmadı diyemem ama zaman içinde anladım ki insanların aşkı sevgisi hatta bırakın Aşk sevgiyi arkadaşlık dostluk bile yalanmış
Anlayışlı, kültürlü, açık sözlü, güven veren, kendisine değer veren, mıymıylamayan, sesini duyurmaktan çekinmeyen, bilgili, tartışma üslubunu bilen, bilime meraklı, açık fikirli biri olacak da beni beğenecek, bir şekilde istikrarla aylarca birbirimizi tanıyarak nasıl insanlar olduğumuz hakkında şüphelerimizi ortadan kaldırıp, hoşlandığımızı belirtmeye başlayacağız.
Evet
Böyle birini bulursan hem cinslerine de haber et :D
Aşka inancım var.
Sadece bu dönemde yaşayan tiplere inancım yok.
Teşekkürler
Rica ederim
Böyle bir olay yaşamadım aşka her zaman inanırım.
🙏💜
Cevap
12Cevap
Bütün duygularını en saf haliyle ona sunduğun zaman, ve karşılıklı olduğunu sandığında,
Sana en güzel anları, sürprizleri yaşatır, seni göklere çıkartır, hayat arkadaşım, diğer yarım bu dersin,
Herşeyim o dediğin insan tarafından arkandan vurulursan bir daha aşka sevgiye inancı kalır mı?
2 sene boyunca sürekli dua edip gittiğim her ziyarette sevgisini dileyip en sonunda tekrar konuşmaya başlayınca belki 10000 kere şükrettim umarım benim onu sevdiğim gibi sever diye dua ettim şükür namazları kıldım ağlayarak sevinçten ama ben tüm bunları yaparken o mesajıma bakmayıp kızlarla buluşmaya gidip arkadaşına da argo şekilde napim sevgisini ben ciddi ilişki iğstemiyorum dediğinde işte o zaman hem ben hem de aşka olan inancım bitti
Gercekten onun için ölmek istediğimde anladım. Her türlü fedakarlığı yapayim ölmem gerekirse de ölürüm diyordum ve yaptım da sonra gitti 7 yıl oldu hâlâ sesim titrer, gözlerim dolar, burnum sızlar. Döndüğünde kabul etmedim aynı şeyleri tekrar yaşasam sanirim gercekten ölürdüm
türk erkeklerinin davranışlarından dolayı maalesef..
Bugüne kadar bir hareket olmadığına göre bu saatten sonra da olmaz herhalde sjsjsj
Arkadaşlarımın ilişkileri beni aşka karşı soğutuyor ama inancımı kaybetmedim.
Aşık olduğum kişinin benimle beraberken 5 yıllık ilişkisi olduğunu öğrenince
Gösterdiğim değerin ve fedakarlığın karşılığını alamadığım da.
Exim , eski sevgilisine kendi eliyle hediye yaptığını söylemişti bana da sevgililer gününde bir belediye çiçeği bile vermemişti
Çok sevmeme rağmen ilişkinin bitmesi bitirdi beni ama nafile olan oldu bitti ilişki
İlk aşık olduğumda ve tüm sevgimi ona harcadığımı anladığımda
İnancimi kaybedecegim bir sey yasamadim. İnancim var.
Erkek arkadaşım ayrılırken bana şiddet uyguladıktan sonra..
Aslında inanmak istedi ama olmuuo evlilik, aşkı öldürüyo
Aşka inancım her zaman var insanlara yok.
Inancımı kaybetmedim.
Öyle bir olay yaşamadım, hala da inanıyorum
Boşandığım an anladım
Hiç o duyguyu yaşamadım ki
İmkansızlık
Daha olmadım ki hič olunca bakarim
İnancım var hala 😔
Var hâla oldum zaten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?