Sevgilimden soğudum ama çok iyi birisi ayrılamıyorum, ne yapmam gerekiyor?

Arkadaşlar yaklaşık 1 yıldır ilişkim var fakat çok sıkıldım, bunaldım. Aynı zamanda bunun sebebi biraz sevgilim. Çünkü kendisinin özgüveni yok denecek kadar az. ilk başlarde sorun etmiyordum bana tatlı geliyordu ana atık çok sıktıdım bir kadın olarak psikolojisi vs her açıdan güçlü bir erkek isterdim. Fakat onu çok sevdiğim için bunu sorun etmedim ama şimdi sevgim de bitti. O çok çok iyi merhametli bir insan fakat kendimi kadın gibi hissedemiyorum. Bana çok bağlandı eğer ayrılırsam hayatta tutunacak birseyi kalmayacak. Benden soğuması ve ayrılması için herseyi yapiyorum ama kendisine saygısı yok ve hep suçu kendinde arayıp beni affediyor nolur onu üzmeden nasıl ayrılacak yardım edin

Sevgilimden soğudum ama çok iyi birisi ayrılamıyorum, ne yapmam gerekiyor?
Cevapla