Sizin için zorlukları göze almayan erkekten olur mu?

Benim için asla bir çabası yok sadece sevgisini belli ediyor o da klavyeden aramadan o kadar sadece bununla olur mu ben mi yanlış düşünüyorum ben onun için onca şeyi göze almak istedim ama o bir tane bile dediğimi kabul etmedi onun için onlarca şey yapmak istememe rağmen o benim için tek şey yapmak bile istemedi bende bitirdim ileride sıkıntı çekmemek için cabasiz erkekten olur mu sevdiğini söylüyor yalvarıyor yakariyor ama çaba yok
Sizin için zorlukları göze almayan erkekten olur mu?
Cevapla