Hoşlandığım kişi aktif olmasına rağmen neden mesajlarıma saatlerce bakmıyor?

bahsettiğim kişiyle aman aman yakın değiliz ama bir sorun olduğunda ya da bir şey hakkında birilerine danışmamız gerektiğinde birbirimize danışabiliyoruz. bunun dışında benim olduğum storyleri beğeniyor arada storylerime yanıt veriyor. en son bugün storyime yanıt verdiğinde ona yanıt verdim, sonra o yazdı ben yazdım ve 9 saattir o son attığım mesajıma bakmadı. bu kadar saat içerisinde çok defa çevrimiçi olup story attı ve bu yaptığı beni çok kırdı. iyi ki benim ona karşı duygu barındırdığımı bilmiyor diyorum kendi kendime. konuyla alakasız olacak ama ben bir depremzedeyim ve o istanbullu, bana attığı mesajlarına olabildiğince erken dönmeye çalışıyorum çünkü depremde kayıplarımız oldu ve onun da orada depreme yakalanmasından korkuyorum, Allah korusun başına bir şey gelirse diye bunca saat bekletip değersiz hissettirip üzemiyorum, şahsen ben bu vicdan azabıyla yaşayamam. insanların başkalarını nasıl bu kadar beklettiklerine hayret ediyorum bu nedenle.

Hoşlandığım kişi aktif olmasına rağmen neden mesajlarıma saatlerce bakmıyor?
Cevapla