3 yıllık sevgilim benden ayrıldı, hemen sevgili yaptı. Nasıl pişman olur?

Ocak 8 de ayrıldı benden sıkıldım bunaldım felan diyerek sonra sevgili yaptı benimle heryerden iletişimi kesti benimle severek ayrıldığı söylemişti şimdi ise nefret ederek ayrıldım dedi uzak mesafe ilişkisi yaşıyorduk her ay geliyordu hep görüntülü konuşuyorduk wp ye instaya fotoğraf larımızı koyuyordu baya aşıktı sonra dün halasıyla konuştum geçen hafta gitmişler yanına baya mutsuz muş sevgilisi varsa neden mutsuz ki babası istemiyor bizi ben dün wp den engelini kaldırttı m zorla bana dedıkı ben çok aşığım sevgilime yazma bana hayatına bak felan dedi neden ben değilim dedim sıktın bunalttın dedi ve engelledi nasıl pişman olur geri dönmesini istemiyorum aslında sadece çok üzdü beni nasıl o da aynısını yaşar?
3 yıllık sevgilim benden ayrıldı, hemen sevgili yaptı. Nasıl pişman olur?
Cevapla