Telefon numarasını da verdi bana. Bazen WhatsApp tan bazen Instagram dan konuşuruz. Ve bana hiçbir zaman geç dönmez. Mesajı görünce hemen mesaj atar. Dindar bir kız bir de. Ben de biraz dindar biriyim. Sizce bu kızla bir gelecek olur mu? Konuşmalarımız da olumlu geçer
Evet seviyor kesinlikle
Hiçbir kız arkadaş olarak gördüğü bir erkeğe bahsettğin gibi davranmaz bu yüzden seni seviyor derim
Hayır arkadaş olarak görüyor olabilir
Yüzde 50 ye 50
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
O kızı bilmem ama kendi adıma söyleyebilirim ki sizinle bir saat konuşuyorsam anlam yüklenmemeli.
içinde bişeyler hissetmezse bu kadar vakit ayırmaz
Sevdiğini düşünüyorum
Kıza güveniyorum ve her ne kadar aşık olmasam da yine de onu seviyorum. Bu kızla yarım sene aynı sınıfta okuyup aynı sene mezun olmuştuk yani yüzyüze konusmuşluğumuz var. Instagram üzerinden konuşuyoruz üniversiteye geçtikten sonra. İletişimimizin kopmaması için aynı zamanda telefon numaranı da verir misin dedim kabul etti. Bazen Instagram üzerinden bazen WhatsApp üzerinden konuşuyoruz. Ve 1 saatten fazla konuşuyoruz genelde. Aynı bölümü de okuyoruz bu arada ama üniversitemiz farklı. Neysr kıza ne zaman mesaj atsam gördüğü an bana mesaj atar bilerek bekletmez ve ben de ona karşı tamamen öyleyim. Gece 12 den 1 e kadar bile konuşuyoruz onunla. İlk başlarda o da kalp emojisi atıyordu bana. Sonrasında 1 yıl sonra arkadaş kelimesini kullanmaya başladı nedenini bilmiyorum artık. Ama iletişimimiz yine aynı devam ediyor. Ben ona onu sevdiğimi hissettiriyorum direkt söylemesem de o da iletişimi koparmıyor devam ediyoruz aynı
Ona açılmıyorum çünkü okulun bitmesini bekliyorum. Hem açılsam nolcak ki farklı şehirlerdeyiz
Farklı şehirlerde olmasaydınız keşke aynı üniversitede olsaydınız birbirinize karşı daha yakın ve net olurdunuz bence
Konuştuğu başka birileri falan var mı peki biliyor musun? Belki de bu yüzden sana arkadaş tabirini kullanmaya başladı
Bilemem. Bana söylemez ki ben de zaten hiç o konuya girmek istemem
Anladım
Gerçi ona sormuştum aslında hayatında biri var mı diye? Konu bir şekilde oraya gelmişti bir ara. Hayır yok demişti. Hayatında kimse yokmuş. Düşündüğün biri var mı dedim yok dedi. Benim de hayatımda kimse yok zaten
Şimdi hatırladım
Yani hayatında kimse olmamasına rağmen arkadaş tabirini kullanmaya başlamıştı. Bir de arayışta değilim nasip artık diyordu
Ben düşünüyorum da bu kız eğer beni sevmiyor olsaydı benimle bu kadar uzun konuşmazdı. Üstelik konuşmamızda samimiyet de var şakalaşırız yani. Eğer beni arkadaş olarak görseydi herhalde daha mesafeli olurdu. 1 saatten fazla konuşmazdı bahane bulup konuşmayı daha kısa tutardı bence.
Sen ne dersin?
Eğer hayatında hiç kimse olmamasına rağmen arkadaş tabiri kullanıyorsa ya ilişki düşünmüyordur sana aşırı değer veriyor olabilir o yüzden seninle saatlerce konuşuyor olabilir belki hani tam onluk birisindir kafa dengisindir falan ama sana o yönde bakmıyorda olabilir ya da konuştuğu birileri vardır sana çaktırmamak için hayatımda kimse yok demiştir ve arkadaş tabiri kullanmaya başlamıştır.
Bilemiyorum seni seviyor'da olabilir, dediğim gibi'de olabilir.
onu zamanla anlarsın ama
üniversite çok deli dolu bir yerdir insan yaşayamadığı her yeri orada yaşar yapamadığı her şeyi orada yapar hani anlatabildim mi
Sonuç olarak benim onu isteme sebebim karakterini ve iyi kalpli oluşunu çok seviyor olmamdır. Ben ona direkt aşık değilim ama ondan daha uygun bir eş adayı da göremedim şimdiye kadar. Ben aşık değilim ve buna rağmen onunla evlenmek istiyorum çünkü aşk evliliği yapmak yerine mantık evliliği yapmak istiyorum. Hem zaten onunla birlikte vakit geçirdikçe onu çok daha fazla seveceğime emin gibiyim. Ona okulu bitirmemize 1 sene kala yani 1 sene sonra falan evlenme teklifi yapmayı düşünüyorum. Eğer bu süre zarfında başka birisini kendine bulursa da yapacak bir şey yok. Birbirimizin nasibi değilmişiz deyip önüme bakcam artık. Ama eğer birbirimizin nasibi isek üzerinden yıllar bile geçse yine de birbirimizin oluruz
Bence sen vizeler falan bittikten sonra çıkma teklifini yap kaçırma o kızı okulun bitmesini bekleme
Ama o benim mesaj yoluyla bile olsa anlaşabildiğim tek kız. Ya ona teklif yaptım diye onu kaybedersem kabul etmediğinde? Çok üzülürüm vallahi onun gibi bir arkadaşımı kaybettim diye 😐
Şansını denemen lazım yine de. onu kaybederim düşüncesi ile ona duygularını açmazsan o kızın hayatına başka birisi girer zamanla sana da izlemek düşer.
bende zamanında hoşlandığım kişiye açılamamıştım 🥺 bu düşüncemden dolayı sonra kendisini zor bir şekilde unuttum başka birisi ile tanıştım ve sevgili oldum sonra o kişi bana açıldı
Kısacası sen bir şeylerden çekinipte açılmazsan ve oda şu an senden hoşlanıyorsa zamanla başkası girebilir hayatına ve belki de temelli kaybedebilirsin vizelerin bittikten sonra açılmanı tavsiye ederim ama açılmadan önce mutlaka ilk önce başka bir hesaptan yaz
İçimden açılmak gelirse açılacağım ona. Ama şöyle bir şey var. Ben okulu ve kızı birarada yönetemeyen biriyim
Başka bir hesaptan mı yazayım neden başka bir hesap?
Başka bir hesaptan kendi kimliğini belli etmeden yaz hani konuştuğu var mı hoşlandığı var mı falan onu öğren kendin sormak isteyipte soramadıklarını sor demek istedin
Ne kadar var üniversitenin bitmesine
İki yıl var
Yani 1,5 yıl diyelim
Ay çok varmış daha ya
1 sene kalmış olsaydı zaten şu an ona derdim evlenelim diye
Daha doğrusu 1 sene sonra derdim
Hislerinden gerçekten eminsen eğer ve onun yanına gitme gibi bir şansın varsa onun yanına gidip orada üniversiteye devam et zaten aynı bölümdensiniz hem o açıdan sıkıntı olmaz hemde daha çok beraber olmuş onu daha çok tanımış olursun
İşte hem hislerimden emin değilim hem de onunla aynı üniversiteye gitmek mümkün değil
Anladıım
Hislerimden emin olmak için onunla yüzyüze vakit geçirmem lazım
Sen önce bir hislerinden emin ol ondan sonra düşünürsün bu açılma işlerini falan o zaman
Yüz yüze gelmemiz zor bir ihtimal diyorsun ama o nasıl olacak
İyi de hislerimden emin olmam icin onunla yüzyüze vakit geçirmem gerekir. O da nasıl olacak ki? Üstelik kız biraz dindar bir kız, yani yüzyüze benimle görüşmesi için onu bir yerlere davet etsem gelmeyedebilir
Bence okulumu bitireyim önce. Çünkü derslerim çok zor. Derslerimi gecmekte de zorlanıyorum zaten bu sene
O da geçemiyor derslerini bir de o da var
İyi peki öyle yap o zaman ilk önce kariyerine odaklan ondan sonra hislerinden emin ol ve öyle açıl
Bir de sana önemli bir şey söylemek istiyorum. Ben ona bazen iltifat ediyorum. Onun da bundan cesaret alarak bana yaklasabileceğini düşünüyorum haksız mıyım?
Ya aynı üni'de olsaydınız baya iyi olurdu yanlız
Evet öyle aynı üniversitede olsaydık çoktan onunla sevgiliydik. Veya sözlü
Hiç mi şansınız yok peki
Bilmiyorum o da benim gibi çekiniyor olabilir bana doğru adım atmaya. Kızları adım atma konusunda daha ürkek biliyorum ama belki de yanılıyorumdur
Evet olabilir tabi ki
Oda senden hoşlanıyor olabilir ama senin nasıl bir tepki vereceğini bilmediğinden açılamıyor olabilir
Ama ihtimallere göre hareket etmek istemiyorum ya. Çünkü en son bir kız için ihtimallere göre hareket ettiğimde beni sevdiğini düşünüp ona açıldığım halde beni istemedi. Yani orada hayatımın dersini aldım. Kendi kafamda kurmayıp yeri geldiğinde ona açılıp direkt gerçekleri görmem gerek ve dediğim gibi kafamda beni seviyor dememeliyim galiba sonra hayal kırıklığına uğruyorum
Sana çok ilginç bir şey söyleyeyim ama kızma bana.
Bunu en baştan söylemeliydim ama işte şu an söyleyeceğim
Ona aşık değilim diyorum ya sadece beğeniyorum dedim ya. İşte hem bundan dolayı hem de onun bana arkadaşız gibi sözler söylemesinden dolayı ben başka bir kıza aşık oldum ve o da bana arkadaşız gibi şeyler söylediği için ona da söyledim hatta bana tavsiye vermesini söyledim. Neyse git acil dedi bana gittim açıldım aşık olduğum kız reddetti. Ben de detayların hepsini su an hakkında konuştuğumuz kıza anlattım. Bana arkadaşız dediği için ondan umudumu kesmiştim çünkü. Hal böyleyken bu kız yine de beni ister mi ki?
Aşık oldugum kız reddettikten sonra zamanla ondan tamamen vazgeçtim. Ben şu an bana seninle arkadaşız diyen o kızı istiyorum çünkü iyi kalpli bir kız ve dindar bir kız ve aynı zamanda olgun bir kız ergen değil yani. Yani evlenmek istediğim bir kizdaki özellikler onda mevcut ama tabi ona aşık degilim. Aşk evliliği yerine mantık evliliği yapmak istiyorum ve bu yüzden de onu istiyorum
Sevdiğin insandan red yersin düşüncesi ile başka birisi mi sevilir aq ya
Gidersin açılırsın olursa olur olmazsa olmaz
Aşırı aptalca bir davranış olmuş
Ve sırf senin hayallerinde kişi gibi birisi olduğu için ona aşık olmadığın halde onunla evlilik yaparsan kızı da üzersin kendini de
Ama ona durumu anlatacağım. Kendisine aşık olmadığımı ama kendisini beğendiğimi yani
Üni bittikten sonra o kıza bi açıl derim ama eğer o zamana kadar gerçekten aşık olursan tabi
Sence seni kabul eder mi
Ona aşık değilsin sadece onu beğeniyorsun ve senin hayallerinde ki gibi birisi
Ben ona aşık değilim ama zamanla onunla vakit geçirdikçe birbirimizi seveceğimizi düşünüyorum
Büyük ihtimalle hoşuna gider onu beğenmen ve aradığın özellikler onda olduğu için falan ama kendisine aşık olmadığın için seni kabul edeceğini pek sanmıyorum
İyi peki öyle düşünüyorsan ilk önce vakit geçirin birbirinizi tanıyın ondan sonra açılırsın
Ben aşka inanmıyorum artık biliyor musun? Harbiden inanmıyorum artık son reddedilişten sonra inanmamaya karar verdim. Ben bu yüzden mantık evliliği yapmak istiyorum
Bende öyle son ilişkimden sonra benim gözümde de aşk bitti
Herkes menfaati peşinde ben gerçekten birbirini karşılıksız seven birisini tanımadım
Yani sırf reddedilmenin verdiği üzüntü ile aşka küsmedim. Gerçekten de artık farkına vardım kızlarda aşk maşk yok bence. Hepsi çıkar için erkeklerle biraraya geliyor. Buna inanıyorum artık
Erkekler de aynı şekilde ona deli gibi aşık olduğumu bildiği halde ve onun yaptığı onca şeye rağmen onun yanında hala aptal gibi olduğum halde sadece menfaati için o şekilde davrandı
İyi ki de ayrılmışım da bitmiş diyorum şu an belki de şu an bunları yazmak yerine yine ve yine üzülüp ağlıyacaktım
İşte bu sebepten dolayı mantık evliliği istiyorum ve o kızın bana uyduğunu düşünüyorum, benim için onun mantıklı seçenek olduğunu düşünüyorum. Ama başka bir kıza açılmak konusunda ona danıştım. Bu çok ilginç bir şey ama acaba yine de beni kabul eder mi?
Bu arada sadece evlenmek için evlenmem ben ya mantık evliliği yaptığım kişi ile mutsuz olma şansım da var o yüzden doğru kişi karşına çıkana evlilik işine hiç girmemeli bence insan
Aslında ilginç değil benim açımdan bende sevgilim ile aramda ki sorunları yakın bir erkek arkadaşıma anlatmıştım sonra onun benden hoşlandığını öğrendim ve bu konuları bir daha açmadım
Ama o kız açısından durum farklı da olabilir belki bunu sorun edebilecek birifir yani
Ne dersin başka kız konusunda ona danışmama rağmen ona durumu açıklayıp kendisinin karakterini beğendiğimi bu yüzden kendisiyle evlenmek istediğimi söylersem kabul eder mi yine de?
Anladım bakalım nasıl olcak göreceğiz. Ama ben bir kızın bunu problem yapacağını sanmıyorum aksine iyi ki araları olmadı da benim oldu bu çocuk deyip sevinirler herhalde 😂
O kızın karakterine göre değişen bir şey olduğu için bir şey diyemem hani biliyorsun bazı manyaklar çok basit şeyleri bile abartabiliyor
En kötü şey dersin "aslında öyle birisi hiç yoktu sadece senden hoşlanıyorum ve nelerden hoşlanıp hoşlanmıyacağını falan öğrenmek istedim" gibi bir şeyde diyebilirsin bu durumu açıklamak yerine
İnan ki bazı kızlar bu durumları aşırı abartıyor ya
Ama işte çoğu kız problem yapmıyor benim bildiğim.
Hem o diğer kız geçmişte kalmış ve onunla aramızda hiçbir şey de yaşanmamış ki? Neden geçmişte kalan biri için kendisine teklif eden beğendiği çocuğu redddettin ki
*reddetsin ki
Yani bahsettiğin şey öyle aman aman abartılacak bir problem değil bence ya zaten eğer abartırsa o kızda problem vardır demek
Yani oda seni beğeniyorsan aranızda red etme gibi bir durum olmaz diye düşünüyorum bu olay da o kadar abartılacak bir şey değil
E yani sonuçta olumsuz sonuçlanmış. Hani aşık olduğum o kız beni kabul etseydi birlikte aylarca sevgili olsaydık belki o zaman beni istememekte haklı olabilirdi. Ama hiç elim o kızın eline bile değmemiş sonuçta
Anladım hakkınız da iyisi olsun ya
Teşekkür ederim 🙂 Senin de istediğin gibi bir hayatın olur umarım
Umarım 😊 bende teşekkür ederim