Erkekler neden iliskiyi bitirmek istemezler ve neden israrla pesinden kosarlar?

bu aslinda evliliklerde olsun ya da arkadasliklarda bitiren taraf genelde bayan oluyor ve erkekler cok caba gosteriyor tekrar birlesmek icin korkunc sonlarla biten iliskileri evlilikleri duyuyoruz karisini oldurdu sevgilisini oldurdu vs vs ( tabiki iliskiye son noktayi koyan erkeklerde var istisnalar kaydeyi bozmaz :) ) sadece sizin fikirlerinizi merak ediyorum evet ne diyorsunuz beyler?
Erkekler neden iliskiyi bitirmek istemezler ve neden israrla pesinden kosarlar?
Cevapla