Erkek arkadaşım büyük bir Melike Şahin hayranı. Neden değersiz hissetmeme sebep oluyor?

Yaklaşık 1,5 yıldır beraberiz. Ve sevgilim 1 senedir melike şahin hayranı. Başta ben de çok severdim dinlerdim konserine gitmek isterdim fakat sonradan benden daha çok ona değer veriyormuş gibi hissetmeye başladım ve ister istemez kadına gıcık olmaya başladım. Bir keresinde benimle mesajlaşırken sırf kadın canlı yayın açtı diye bana bir şey söylemeyip öylece bırakıp canlı yayınını izledi örneğin. Bir aralar sürekli konumuz onun konsere gidip gidemeyeceğiydi. Konu sürekli ona gelince de sıkılmaya başladım çünkü beni değersiz hissettirmeye başladı. Konsere bilet aldığında aramız bozuktu ve bana sormadı bile "senin de alma şansın var mı senin de gelmeni çok isterim" gibisinden ve bu beni değersiz hissettirdi çünkü benim çok sevdiğim birinin konseri olsa aklıma ilk gelen kişi o olurdu. Tamam o sanatçıyı severdim ama asıl önemli olan kiminle gidip eğlendiğim benim için. Her neyse en son tartıştık beraber fotoğrafımızı neden atmıyosun dediğimde doğru düzgün fotoğrafımız olsa atıcam vs dedi. Defalarca fotoğraflarımızı ona attım bak paylaşabilirsin gibisinden halâ tık yok. Bugün melike şahin konserine gitti daha konser başlamadan story atmış. Bende de artık "isteyen napıp edip yapıyor" psikolojisi oluşmaya başladı çünkü artık canıma tak ediyor onu benden daha çok düşünmesi. Bunu ona söylediğimde de verdiği cevap "saçmalama. tamam kadının sesini kişiliğini seviyorum ama aşık değilim sonuçta". O zaman neden beni değersiz hissettiriyor?
Erkek arkadaşım büyük bir Melike Şahin hayranı. Neden değersiz hissetmeme sebep oluyor?
Cevapla