Ya gençler bana iş yerinden bir çocuk aşık oldu çocuk diyorum çünkü 2002li ben 1993 ?

Ya çocuk bana göre psikolojisi bozuk mudur alay mı ediyor anlamadım ama kör kütük aşık.
Ya gençler bana iş yerinden bir çocuk aşık oldu çocuk diyorum çünkü 2002li ben 1993 ?
Cevapla