Cevaplarınızı bekliyorummm 💗
Seviyordur
Sevmiyordur
Emin değilim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevaplarınızı bekliyorummm 💗
Net seviyor denilemez. Bir ara benim de vardı devamlı konuştuğum karşı cins bir arkadaşım. Oda arkadaşımın biri üniversite zamanı "Niye bu kadar senin üzgünken kafanı dağıtmaya çalışıp mutlu iken de sürekli sürekli seni arıyor? Sende gözü mü var? " demişti. 2012'den beri hâlâ arkadaşız. 😂😂Şu an eskisi kadar sık konuşmuyoruz ama yine tabii konuşuyoruz.
Allah daim etsin
Amin.
Cevap
20Cevap
İlgisi arkadaşça da olabilir bilemiyoruz ki sadece hatır soruyor diye aşık ilan edilemez insan
Garibanın aşkı umuttur
Sevmese aramak istemez..
Kontör olmuş kaç para valla 😅
Seviyordur
Mantıklı
Sevgili olmadığın halde ise seni çok iyi seven bir arkadaşındır, çünkü bunu bende yapıyorum sevdiklerime 😊
O da arkadaş olduğumuzdan bi haber valla 😅
Herkese aynı değilse seviyordur, iyi gözlemlemek gerekiyor.
Teleskop mu , dürbün mu 😅
O zaman 2x dürbün benim için gayet uygun ahahaha 😅
Ben emin değilim bu konuda belki arkadaş anlamında arıyordur
Sevgiye giden her yol mübahtır 😅
🤦♀️😅😅
Nasl yani gün icinde seni bi erkek ariyorsa seviyormudur diyorsun yani :D
Garibanın ekmeği umuttur 😅
Niyetini bilemem ama ilgili değer veriyor güzel bi adam bence…
Domuz erkek olmasın da 😄
sadece kafanı karıştırıp duygularınla oynuyor bence uzaklaş bacım
Hocam kilometre mi olsun metre mi
Sevmeyen erkek arayıp sormaz seven insan sevdiğini her zaman arayıp sorar
Aynenn dayıı
Hoşlanıyor olabilir bende arkadaşımı arıyorum sürekli konuşuyoruz ama sevgili değiliz yani
Shipledim
Bilemiyorum, olabilir de olmayabilirde. Belki de arkadaşı yoktur ve o yüzden arıyordur.
İşi düşünce arayan yazan herkes bizden uzak olsun inşallah
Benim oyle arkadaslarim var ama sevgili degiliz. Yuruyolar mi yani
Valla bu direkt uçuyor
😂
Değer veriyor
Gariban için bu da iyi 😅
seni seviyordur.
Amin diyim kabul olsun
Sevmesi kuvvetle muhtemeldir.
Hocam büyü yapim mi sevmezse
O zaman dua ederiz 😅
Hocam bi elham 3 ehad okuyun kısmetim açılsın 😅
Kesinlikle ilgisi vardır
Kesin kesin
Yani insan konuşur merak eder devamlı yazmak ister
Hocam 2 günde bi yazanlar yarı sevip yarı sevmeyen mi oluyo
Bunu bu öyle değerlendirme, zamanla anlarsın
Hocam ölmeden önce öğrenebilsek keşke var mıdır formulü 😅
Hiç mi sevgilin sevdiğin olmadı 🙂
Benimkiler nesilleri tükenmiş ve tükenmekte olan cinslerden
Benim hiç olmadı da o yüzden 😌
Bulunmaz nimet
Nasıl
Sevgilisi olmayan erkek mi varmış
Ben varım işte hayat bize o kadar iyi davranmadi
Yanımda mendil yok hocam durun lütfen #duygusallığahayır
Şükür buna da
Serebral Palsi: Tanım, Belirtiler ve Tedavi Yöntemleri ↗
Okursan nedenini anlarsın
Geçmiş olsun reis 👑
Teşekkür ederim o yüzden çok da kafanı yorma hayatta daha önemli sorunlar var benden bile kötü durumda olan insanlar var
Seven kişi o bence
Ya sevmezse napalım hocam
Gülle atarız biz de
Olmazsa üfürürüz 😅
Seviyordur.. ya da ilgi duyuyordur..
Ortaya karışık menemen
Emin olmaya çalışıyor bence
O da bilmiyor ki ne yaptığını be ablaaa
Belki sadece canı sıkılıyorda olabilir
O zaman lego oynasın 😅
Evet seviyordur
Evet seviyormuş teşekkürler 💗
Rica ederim
Erkekler arkadaş olmaları zor ya baya zor
2 gün sonra arkadaşlık bitiyor hemen ahahahah
Yaw erkek milleti işte hep bir umut vardır ya tutarsa mantığı
Ya tutarsa
Seviyordur. Net
Hoşlanıyor net
Kesin kesin
seviyor
Amiiğnn
Seviyordur sanırım
Sanırım cümlesi beni baya sarstı
Karışık bı durum
Düğümlenmişse makasla açarız evelallah
Olabilir
Bi ihtimal
Seviyordur kesin
Nett
Net bilemem ama kimse boş yere aramaz
en azından değer veriyordur. bu da yeterli
Sorma bu devirde buna da şükür 😅
Seviyordur
Amiiiğnn
Seviyordur
İnşallah inşallah
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?