Sevgilim Instagram'a kalp emojisi koymuyor. Kırılmakta haklı değil miyim?

5 aydır sevgiliyiz. Baya sevgiliyiz yani her şeyi paylaşıyoruz mutluyuz uzak 7 sattlik yoldan geliyor beni görmek vakit geçirmek için. Çalıştığım iş yerin de bana çıkma teklifi edenler oldu ve başka yerde. Ben tabiki svehilim olduğumu söyledim ama onlarda haklı sevgilim olduğunu nereden bilsinler. Bu yüzden sevgilime dedim ki intagramimiza kalp emojisi koyalım biyografi bölümüne ki sevgili oldumuzu belli olsun yanlış anlaşılmalar olmasın dedim. Sevgilim direkt instagrami kapatalım dedi kalp koymak istemiyor. Sen koy ben koymayalım diyor falan. Çevreye karşı imajı varmış güya ben çok kırıldım sizce kim hakli?

Sevgilim Instagram'a kalp emojisi koymuyor. Kırılmakta haklı değil miyim?
Cevapla