Moralim çok bozuk uyuyamıyorum ve ağlayacağım neredeyse benimle telefondan dertleşmek isteyen var mı?

Moralim çok bozuk ve uyutmuyor bu durum beni 1 saat önce galan ağlıyordum şimdi yine ağlayacak gibiyim biriyle telefondan konuşarak dertleşmek istiyorum kadın/erkek fark etmez. Ama cidden güvenilir olması lazım zaten gizliden arayacağım fakat ben şimdi birini aradığımda karşımda bana dalga geçer gibi şeyler derse yani bir nevi trollerse ya da açık saçık konuşmalar yaparsa daha da kötü olurum. Güvenilir bulduğum birini seçeceğim o yüzden. Ben sadece birinin beni dinlemesini istiyorum bu hayatta beni kimse dinlemedi her şeyi içimde tuttum bazı şeyleri anlatabileceğim bir eşim yok dostum yok ailem yok belki bir yabancıya anlatmak beni rahatlatır. Ha sizinde derdiniz varsa ben de sizi dinlerim yani sonuçta vaktimiz bol ama dediğim gibi konuşma amacından çıkmasın çıkarsa zaten anında kapatır ve numaranıza engeli basarım da yine de böyle bir tatsızlık yaşanmasın diye söylüyorum kimseyi kırmak istemiyorum bu haldeyken
Moralim çok bozuk uyuyamıyorum ve ağlayacağım neredeyse benimle telefondan dertleşmek isteyen var mı?
Cevapla