Seni seviyorum ama anlaşamıyoruz diyor. Sevse uyum sağlamaz mı?

Aynı iş yerinde çalışıyoruz. Her aşk gibi başta her şey çok güzeldi.2 3 ay kadar dışarıda vakit geçirdik. Ama sonraki 6 ay çok sıkıntılı geçti. Gercekten ufacık şeylerden bir sürü problem çıkartıyordu. Memnun edilmesi zor biri. Ben de erkeğin aktif olmasını istiyordum. Çok fazla trip yaptım. Aslina bakarsınız benim yanımda kendini de yeteriz hissetti. İşte sen çok güzelsin yanında sönük kalıyorum. Senin halin vaktin yerinde araban altında ama ben otobüsle geliyorum falan.9 10 aydır iletişim hiç kesilmedi ama 6 aydır görüşmedik. Arada flörtlestigimiz oldu iş yerinde o kadar. Farklo bir şehirden gidip geliyor çok uzak olmasa da her neyse. Vaziyet bu iken net cevaplar almak için üstüne gittim. Beni sevdiğini değer verdiğini ama uyumsuz olduğumuzu ve anlaşamadığımızı söyledi. O yüzden olmuyormuş ilişki. Canimi o kadar sıktı ki seni sevmiyorum dedim ben de gururumdan. Çok bozuldu bu lafın üzerine. Kulaga saçma geliyor ama arkadaş olarak hala konuşuyoruz ama beni gözünde bitirmiş sanki sizce sebep ne ana sebep. Bu arada ben de bu ilişkinin devam etmesini istemiyorum bu laflardan sonra

Seni seviyorum ama anlaşamıyoruz diyor. Sevse uyum sağlamaz mı?
Cevapla