Eskiden yapmışlığım var... İyi bir şey değil biliyorum :d İnat ve belki can sıkıntısı uğruna... Artık yapmıyorum. Sanırım aşık olmak insanı değiştirebiliyor... Aklın, kalbin kimseyi istemiyor , onun yerine koyamıyor... Peki ya siz yalnız kalmayım diye ilişkiye başladığınız oldu mu?:d
Yalnız kalmayım diye ilişkiye başladığınız oldu mu?
Ben demek ki o zamanlar daha kötüymüşüm jdjrjd bilmiyorum neden yaptım ama yaptım. Aşık olan olmuş mudur bilmiyorum ama ah almışlığım olmuştur... Ama kimseye umut vermedim, tek suç bendede değil bence djrjr Aynen yazık oluyor elbette ama artık daha dikkatli olmaya çalışıyorum, yapmıyorum :d
Bilmem kötü müyüm iyi miyim bilmiyorum jdjrj bu görecelidir sonuçta... Kimine göre çok iyiyim , kimine göre çok kötü birisiyim. Bu düşüncelere göre değişir ya... Elbette insanız hepimiz hatalar yaparız. Kimse %100 mükemmel ya da kusursuz değil. :d Evet sonuç olarak ders alıyoruz haklısın 😊
Güzel bir kız gördüğünde hangi erkek hayır diyebilir? Tanımak ister dimi jdjeje Erkekler elbette dış görünüşü önemser. Bakımlı, güzel kadın görmek hoşlarına gider... Kızlarda önem verir tamam haklısın. Ama bir kızın kalbine girmek biraz daha kolay. Yani dış görünüşü iyi olmayan bir erkek ne kadar iyi ve konuşkansa o kızın kalbini kazanabilir bence...:d yani kadınlar sözleri , ayrılan zamanı, mücadeleyi sevebilir. kendimi kandırmıyorum yavv. Hayat gerçekleri beybisi jdjdj
Cevap sahibi
+1 yıl
Agzinin iyi laf yapmasi icin kizlarin ilk etapda bakmasi gerek bakmiyorlarsa ilgilenmiyorlarsa bu erkek biri ile konusamaz bakiyorlarsa cekicidir zaten yani kizlar cekici yakisikli erkekle cikar cirkin kizin yaninda yakisikli erkek gorursun (hemde fakir) ama tam tersi goremezsin
Her kız aynı değil be bro :d Ama genel olarak yakışıklılığa bakıyorlar evet... Kaslı olsun , zengin olsun şu olsun bu olsun vs diyenler var. Ama ilk önce bir kendine bakmak gerekir isteyince... Çıktığım erkeklerin hepsi birbirinden farklıydı jdjrjr İstediğim herşeye sahibim şükür ve kimsenin bir şeyinde gözüm olmadı... Kimisi benden fakir kimisi zengindi. Kimisinin maddi durumu benimkiyle aynıydı. Kimisi çok uzun, kimisi çok kısaydı. Ben onları dış görünüşe göre seçmedim:d hepsi birbirinden farklı karakter bambaşka insanlardı. Ama iyilerdi ona sözüm yok jdjrj Fakir olması sorun değil, paramı yemediği sürece ve benden bir şey istemediği sürece... Öyle şeyler çözülür, çalışkan insan kendini geliştirip parasını kazanmayı bilir:d kısa olması sorun değil benden kısa olmadığı sürece. Aklı kısa olmaması önemli... haha Ben erkekte zekaya daha çok dikkat ederim. Ve dürüst olmasına... Bir erkeği çekici yapan konuşmaları, kibarlığı ve zekasıdır bence... birde çalışkanlığı... Yani herkes aynı düşünmüyor... Düşünenlerde sadece çıkar ilişkisi.. Öylelerden kaçarak uzaklaş zaten :d
Cevap sahibi
+1 yıl
Masallah sende be ilk 11 kurmussun bizim daha 1 tane olmadi kiz olmanin faydalari iste boy 180 ustu kumral renkli gozluyuk ama her kiz isterse futbol takimi kurar
11 değil ya hahah Hakkımı yedin...9'da finish... Ondan sonra tövbe ettim jdjdj Bak şöyle söyleyim 1.68 erkeklede çıktım, 1.86 erkeklede :d 1.71 lede çıktım ,1.73 lede :d 1.63 bir erkeklede flörtleşmiştim eskiden hrjej Türkte sevgilim oldu, yabancıda oldu... Hepsi çok farklıydı... Aman neyse oralara hiç girmeyelim hahah Bende renkli gözlüyüm. Ama renkli gözlü erkekleri çekici bulmam. Bir nedeni yok, sadece hoşuma gitmiyor... Aslında bu dediğine göre bir çok kızın dikkatini çekecek özelliktesin. İstediğin gibi birini bulamaman garip...:d futbol takımı kurmadık ya hahha öyle bir amacım yok :d
Cevap sahibi
+1 yıl
Hicbir kiz olmadi hayatimda sen diyorsun ki bir cok kizin dikkatini cekersin yok cekmiyorum yani henry cavill gibi tipimiz yok
Olmadıysa bir nedeni vardır... İlla tip değil, davranışlarda önemli... Bazen olmamasıda iyidir. Doğru kişiyi tanımamışsındır henüz:d Henry Cavill yakışıklı değil ki haa Keanu Reeves desen okay'im hdjej
Cevap sahibi
+1 yıl
Shhshs henrye yakisikli demeyen bi kiz gordum olsem de gozum acik gitmem
Valla yakışıklı değil. Abartıyorlar yavv. Hani Keanu Reeves , Johnny Depp, Tom Ellis, Kevin Lütolf desen tamam derdim. Onlar maşallah çok yakışıklı bebekler, hemde her yaşlarında... hahha Ama Henry, Brad, Leonardo, Kıvanç vs falan abartı ya jrjej yakışıklı bulunuyorum onları:d
Cevap sahibi
+1 yıl
Sen renkli gozlu beyaz tenli sevmiyon anlasildi :d
Kullanıcı adın süper hahaha Arkadaşlarının üstüne gelmesi kötü olmuş. Sonuçta senin kararın... Neyse aman takma. Bundan sonra yapmazsın öyle şeyler jfjrj
O zaman yanlış kişilere şans veriyorsun şekerim:d yani birini iyice tanımak gerekir , başlayabilmek için. :d ve bir hata görüyorsan, göz ardı etme git.
En İyi Cevaplar