Yalnız kalmayım diye ilişkiye başladığınız oldu mu?

Eskiden yapmışlığım var... İyi bir şey değil biliyorum :d İnat ve belki can sıkıntısı uğruna... Artık yapmıyorum. Sanırım aşık olmak insanı değiştirebiliyor... Aklın, kalbin kimseyi istemiyor , onun yerine koyamıyor... Peki ya siz yalnız kalmayım diye ilişkiye başladığınız oldu mu?:d
Yalnız kalmayım diye ilişkiye başladığınız oldu mu?
Yalnız kalmayım diye ilişkiye başladığınız oldu mu?
Cevapla