Neden bu kadar çok sevgilisi olmayan insan varken sevgilimiz yok 😐?

Sürekli her yerde;

"sevgilim yokki"

"sevgilim olsaydı..."

"sevgilisi olmayanlar 👤"

yazıları var. Ama neden bunlar birbirini bulamıyor?
Hadi artık zamanı geldi sevgilisi olmayanlar birbiriyle eşleşsin 🥺
🔥🔥 🧯🧯
Güncellemeler
+1 yıl
Soruyu beğenin, daha fazla kitleye ulaşsın şu an gözle görülür bir şey yok. Bulamayanları bizzat zaman ayırıp eşleştireceğim. Yeter ya! 🥺 bulunsun artık o sevgili : /
Neden bu kadar çok sevgilisi olmayan insan varken sevgilimiz yok 😐?
Cevapla