yazıları var. Ama neden bunlar birbirini bulamıyor? Hadi artık zamanı geldi sevgilisi olmayanlar birbiriyle eşleşsin 🥺 🔥🔥 🧯🧯
Güncellemeler
+1 yıl
Soruyu beğenin, daha fazla kitleye ulaşsın şu an gözle görülür bir şey yok. Bulamayanları bizzat zaman ayırıp eşleştireceğim. Yeter ya! 🥺 bulunsun artık o sevgili : /
Neden bu kadar çok sevgilisi olmayan insan varken sevgilimiz yok 😐?
Ben 163 boyundayım 55 kiloyum beyaz tenli siyah saçlıyım saçlarım belime kadar uzun koyu kahve gözlerim var renkli sevenler için lens takarım problem değil🤣 yaşımın çok altına gösteriyorum 22-23 sanarlar genelde taliplerimi bekliyorum 🤣🤣🤣🤣
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Sevgilileri kapıyorlar :D
Bana ordan uzun boylu, geniş omuzlu, esmer, kumral da olur, bakımlı ilgili bir erkek paket yapar mısın ha bu arada ketçap mayonez olmasın
Ben 163 boyundayım 55 kiloyum beyaz tenli siyah saçlıyım saçlarım belime kadar uzun koyu kahve gözlerim var renkli sevenler için lens takarım problem değil🤣 yaşımın çok altına gösteriyorum 22-23 sanarlar genelde taliplerimi bekliyorum 🤣🤣🤣🤣
😅 Seni kimseye vermem 😁
Yiaa neden ama🥺🥺🤣
Şşş sessiz ol 😐😁
Peki tamam 🥺
Beni tanıyan gören birinin benimle bu yola girmesini isterim. Buradan sevgili bulmak çok saçma 😅
Evet yaaa her yerde görüyorum bende birde ayrılmış ask acısı çekiyorlar da var😂😅😅
Davet edildim noluyor ayol 😂😂
hoş geldin 😁
Hoş bulduk
Hahahahhahahah napalım 😀😀😀😀
Bekleyeceğiz çok yakında 😁😁
Hdhdjdjd esra erola döndü burası
😄 Ama toptan hallediyorum ben çoğunluk yararlanacak 😁
Sen önce kendine bul jxndjf
Arıyorum ama acil değil benimki çünkü bulduğumda kaybetmekten korkarım
Herkes sevdiğini kaybetmekten korkar zaten
Bu söz nedense çok anlamlı geldi
Ve ondan sonra şu reelsi hatırladım www.instagram.com/.../?igsh=MWEwdnM4NWMyd3Z3eA==
Hahahahahha benim de öyle aklıma geldi
ap olmak kaderimizde varr
Saap
Sen eşleştirsen
onun yok bizim yok
ama başarı sıfır
Eşleştir bakalım sen
yok.
Seksen kaçdıgın içib