Sevgilim işteyken, telefonu kapatırken seni seviyorum dedim, sağ ol dedi bana. Ne düşünmeliyim?

Normalde çok tatlı birisi ama iş yerinde her konuştuğumuzda bi tuhaf davranıyor. Hayır iş yerinde kadın da yok, herkes ilişkisi olduğunu da biliyor. Telefonu açıyor, hayatım aşkım vs. sevgi sözcükleri kullanıyor sorun yok ama seni seviyorum diyemiyor. Diğer zamanlarda sürekli söyler. Birkaç kere sadece "ben de" demişti, dalga geçmiştim. Ama "sağ ol" demesi biraz sinirimi bozdu. Erkekler birbirinin yanında demeye çekiniyor mu gerçekten?
Sevgilim işteyken, telefonu kapatırken seni seviyorum dedim, sağ ol dedi bana. Ne düşünmeliyim?
Cevapla