Kız arkadaşımın rahat yaşaması hoşuma gidiyor, herkes neden yadırgıyor?

Ya benim ilişkim var şimdi kızı seviyorum yani. Barlara gidiyoruz bar ortamını. bilirsiniz. yakışıklı oglanlarin kıza sarkmasi hoşuma gidiyor. Sütyen giyiyor, kalçasına gelem şort giyiyor kız zaten minyon tatli bişey erkekler ölüyor bitiyor. Kız hayatında 1 kere genç olucak istediği erkeklerle birlikte olabilir ne var ki bunda? Evlendikten sonra durucaz zaten alla saçma saçma linç yedik he.

Kız arkadaşımın rahat yaşaması hoşuma gidiyor, herkes neden yadırgıyor?
Cevapla