Teyzemin bana uygun gördüğü erkekle evleniyorum mutlu olur muyum?

Ben kimi tanıdıysam fos çıktı hiçbir zaman iyisini bulamadım kimi sevdiysem ciddiyim dedi ama asla ciddi değildi annesiyle bile tanışma evresine gelemedim kimseyle. Hepsi yalan dolandı. Baktım ben doğru kişiyi bulamıyorum. Olmayacak kimle konuşsam berbat ciddi değil. Teyzem fena kadındır tecrübeli hayatta çok şey görmüş geçirmiş. Teyzem buldu. Gözüne kestirmiş. İyi çocuk dedi. Teyzem konuştu geldi gitti tanıdı. Ailesinin içine girmiş gitmiş onlara bakmış falan. Çevreden de sorduk birilerine nasıl aileler oğlan nasıl iyi aile oğlanda işinde gücünde namazında saf temiz hemde zengin aileler bunlar çok olmasa da var bir şeyleri öyle biliyoruz dediler. Teyzem bizi bir araya getirdi 2-3 kere kafede görüştük. Sizce mutlu olur muyum? Mayısta söz takıcaz.
Teyzemin bana uygun gördüğü erkekle evleniyorum mutlu olur muyum?
Cevapla