Çok iyi gittiği halde sonu ayrılık ile biten bir ilişkiniz oldu mu?

Çok iyi gittiği halde sonu ayrılık ile biten bir ilişkiniz oldu mu?

Olur ya; her şey çok güzel gider, İki taraf da birbirine fedakarlıklar yapar vs. sonra bir bakmışsın bir tarafın yüzünden veya iki tarafın yüzünden de ilişkiniz bitmiş gitmiş.

Böyle bir ilişkiniz oldu mu?

Çok iyi gittiği halde sonu ayrılık ile biten bir ilişkiniz oldu mu?
Cevapla