Nedense benim göbekli erkeklere karşı bir zaafım var. Ben tuhaf mıyım?

Hani bazı erkekler olur ya böyle hafiften bir göbeği çıkar benim çok hoşuma gidiyor acayip hoşuma gidiyor neden bilmiyorum Ben balık etliyim belki ondan kaynaklı kendime benzeyen bir insan istiyor da olabilirim ama nedense hoşuma gidiyor ama mesela bayağı kilolu olsa o da hoşuma gider hem yağ kütlesi fazla olursa ne bileyim yumuşak olur onu kucaklarım hoşuma gider yani tabii sağlığı için yine de obezi olmasını istemem Ben açıkçası kimsenin fiziksel özelliği ile dalga geçen bir insan olmadığım için oksa obezsin çok kilolusun falan demem neyse karakter olarak da açıkçası sadık olmasını isterim güvenilir olmasını isterim yalan söylememesini isterim bayağı samimi olmak isterim açıkçası sonuçta sevdiğim insanın sevdiği sevmediği her şeyi bilmek isterim ona göre davranırım gibi gibi flörtöz olmasın yani Yok ben öbür kıza geçeyim yok şu kıza geçeyim kardeşim senin hayatında bir tane kız olacak o da sevdiğin kadın o kadar bu sadece erkek için geçerli değil kızlar için de öyle sadece sevdiğiniz olacak yani diğerleri sadece dostunuz olabilir onlarla niye flört ediyorsun neyin kafasını yaşıyorsun senin var çünkü Bir de muhabbetimiz sarsın isterim yani anlaşalım iyi vakit geçirmek kafalarımız uyusun yani öyle isterim bir de bazı kızlar var yok işte sen arkadaşlarınla görüşemezsin cart curt yani sevdiğin insanın böyle arkadaşlarıyla mutlu olmasından neden rahatsız oluyorsun ki seni mi aldatıyor sanki çok ilginç geliyor yani bana çok tuhaf geliyor bu arada sadece yazdım lütfen bana yok Ben sana talibim yazmayın acaba sadece ben mi böyle düşünüyorum onu sormak için bunu yazdım

Nedense benim göbekli erkeklere karşı bir zaafım var. Ben tuhaf mıyım?
Cevapla