Ölmek üzere olsaydınız ve birine aşık olup onunla bir ilişki yaşasaydınız ona hasta olduğunuzu söyler miydiniz?

Ölmek üzere olsaydınız ve birine aşık olup onunla bir ilişki yaşasaydınız ona hasta olduğunuzu söyler miydiniz?

Söyleyip onunla hastalığı yenmek için mi savaşırsınız ya da onun mutlu olması için aniden gidip kendi kendinize ölümü mü beklersiniz?

Ölmek üzere olsaydınız ve birine aşık olup onunla bir ilişki yaşasaydınız ona hasta olduğunuzu söyler miydiniz?
Cevapla