
Söyleyip onunla hastalığı yenmek için mi savaşırsınız ya da onun mutlu olması için aniden gidip kendi kendinize ölümü mü beklersiniz?

Söyleyip onunla hastalığı yenmek için mi savaşırsınız ya da onun mutlu olması için aniden gidip kendi kendinize ölümü mü beklersiniz?
Hastalığı yenmek için elbette savaşırdım... ama ondanda uzaklaşırdım. Ben sevince sevdiğim kişiye hassas oluyorum. Onun benim için üzülmesini, bana acımasını istemezdim... Onun mutluluğu için hiç düşünmeden giderdim ve söylemezdim...
Bence de uzaklaşmak en güzeli
Kesinlikle...
Teşekkür ederim 😊
Rica ederim 😇
Sessizce yok olma fikri tam benlik. Ailem bile bilsin istemezdim.
Bende aynı fikirdeyim…
Cevap
4Cevap
Hastalıkla savaşmayı reddedip kendi kendime ölümü beklerim.
Kanser tedavisi ızdırap sürecini daha da uzatıyor.
Söylerdim tabi ki
Hasta ettin lan beni derdim 😄
Bilmek en doğal hakkı.
Söylerdim
Evet söylerdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar