
Birine aşık olduğunuzda ona karşı nasıl tavırlar sergiliyorsunuz?

Birine aşık olduğunuzda ona karşı nasıl tavırlar sergiliyorsunuz?
Ben aşık olmuyorum. çok çok zor bir şey önce güvenmem lazım kafa dengi olması lazım ama böyle biri çıkmadı daha. olursam da zaten direk söylerim ya da istemeden de olsa belli ederim zaten gizleyemem.
Daha çok görmek konuşmak isterim sürekli tebessüm ederim gibi.
Teşekkür ederim
Rica ederimmm :)
Tersliyorum, gıcık ediyorum, uzaklaştırıyorum :D
Zevk alıyorsun değil mi insanları yormaktan ahha :D
Yorulmadan hangi tepe aşılır 😬
Teşekkür ederim 🥳
Rica ederim :)
Cevap
2Cevap
Sergilememeye çalışıyorum uzak duruyorum aşk biraz korkutuyor...
Sergileyemiyorum elim ayağım birbirine giriyor çünkü kdkdkd
Ona karşı bilmiyorum da çevreye karşı daha enerjik ve iyi bir insan olabiliyorum
Mantık “abi bbana müsaade” deyip kapıyı vurup gider. Duygusal bir beyinsize dönüşürüm dlkdflcm
Dünyada tek o varmış gibi sürekli yazıyorum arıyorum sürekli konuşmak istiyorum bunaltıyorum.
Keskinliklerim kalmıyor, daha uysal daha uyumlu biri oluyorum ben.
Normal şeyler oluyor heyecanlanma vs smdnsmk yanaklarim kizarir daha çok
Utangaç ve illa tartışmak istiyorum kızdırmak istiyorum
Hiç aşık olmadım olduğumda yazarım 😂
:D :D Hoşlanınca nasıl tavır gösterdiğini söyle bari.
Baya iltifat ederim sürekli zaman geçirmek isterim 😂
Valla ben çok dayanmam direk söylerim olursa olur olmazsa olmaz kalamam öyle merakta
Böyle biraz enayi oluyorum yani aklım çalışmıyor
belli etmem ama her şeyini öğrenmek isterim
Hayatını karartırım:d
Çok fedakar olurum yapmayacağım saçmalıklara yapar adeta küçük bir çocuk olurum
Hiç aşık olmak istemem
Gömüyoruz
Saf oluyorum ne derse onu yapıyorum
Hastalıklı sfhd
Aptalca
Olmuyorum artık
Elim ayağıma dolasir
Nasıl tavırlar hak ederse
Çekilmez oluyorum
Cekiniyorum
Aşık olmadım ya mantık kadınıyım
Kötü davranırım
Tapıyorum 😀
Manyak ğibi 😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?