Sevgilim beni çok aşağılıyor özgüvenim yerle bir 😞 Bana ne önerirsiniz?

2 aylık bir ilişki gerçi ilişki bile denilemez çocuk çok çapkın Instagram'da bayağı takipçisi olan kendini beğenmiş bir çocuk hiçbir zaman kendisini bana veremedi ne adam gibi ilgilendii ne de halimi hatırımı sordu Ben bununla bir şeyler yaşamak gibi hata yaptım artık çoğu zaman ilişkimiz hep yatakta geçiyor ben ayrılıyorum istemediğimi söylüyorum aradan bir hafta geçiyor gecenin bir yarısı şeyi kalkınca beni arıyor geliyor zorla alıyor beni evimden ne yaptıysam ne dediysem bana düzgün davranmasını öğretemedim 2 aylık sürede bana hiçbir güzel iltifati olmadı sözü olmadı sadece aşağılıyor ve yaptığı şeyler için asla özür dilemiyor ben bir şey dediğimde senin yüzünden diyor sen ilgilenmiyorsun diyor sen böylesin sen şöylesin diyor hiç yaptığı şeyleri kabullenmiyor pskolojim bozuldu çok güzel bir kız olmama rağmen onun asagilamalari yüzünden kendimi çok çirkin hissediyorum. Ayrıl diyenler olacaktır ayrıldım ama biliyorum yine gelecek kafayı yicem artık
Güncellemeler
+1 yıl
Ayrıldım zaten kimse detayı okumamış galiba
Sevgilim beni çok aşağılıyor özgüvenim yerle bir 😞 Bana ne önerirsiniz?
Cevapla