Kocam eve kamera koymuş beni yakaladı ne yapacağım?

Aslında şöyle zaten evlenmeden önce koyduğunu biliyordum. Ama gizli bir kamera daha varmış TV de ben salondaki kamerayı sola çeviriyordum. Erkek arkadaşımla orada yapıyorduk. Bizi görmüş, ayrılmak istediğini söyledi. Bende kabul etmedim, onu sevdiğimi söyledim ama istemiyor. Ben çalışmıyorum hiçbir şeyim yok. Nafaka nasıl alırım en azından evini almak istiyorum alabilir miyim sonuçta beni gizli şekilde çekti. Aldatsam da çekemez yani dimi? Aylık 50 bin TL istiyorum ayrılmak için dedim. Sizce ne yapmayalım? Erkek arkadaşıma söyledim, o da benim evim yok dedi sen kovandan parayı al beraber yaşarız dedi beni çok seviyor belli ki aşk adam ya.. ben şimdi bu adamdan nasıl para alırım. Nafaka almak istiyorum evini alsam yeter

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar ben kocamı seviyorum. Az önce aradım konuştum onu sevdiğimi söyledim. Erkek arkadaşımın beni öldürekle tehtid ettiğini falan söyledim korktuğumu söyledim. Biraz ılıman konuştu, eve gelmiyor. Bende o sıra dedim en azından beni evsiz bırakma diye evi bırak dedim ama sinirlendi ve bana küfür etti. Sizce bu küfürü de delil sayabilir miyiz? Sonuçta bana küfür etti. Hakaret falan..
Kocam eve kamera koymuş beni yakaladı ne yapacağım?
Cevapla