Seni arkadaşım olarak görüyorum diyen çocuk sizce doğruyu mu söylüyor yoksa benden hoşlanıyor mu?

18 yaşındayım 11. sınıftayım lisenin başından beridir bir çocuk var o zamanlar bu çocukla mesajlaşıyordum ama sevgili değildik okulda dedikodum çıktığı için ondan uzaklaştım çocuk bana birkaç defa iltifat etti bir kere yemeğe davet etti telefonuma baktığım zaman oda ekrana bakıyordu ona benden hoşlanıp hoşlanmadığını sordum beni arkadaşı olarak gördüğünü söyledi şimdilerde ondan uzak duruyorum yine yanıma geliyor benimle neden konuşmuyorsun diyor bir arkadaş gibi davranmıyor sizce benden hoşlanıyor olabilir mi ya da hoşlanmıyorum diyerek doğruyu mu söylüyor

Seni arkadaşım olarak görüyorum diyen çocuk sizce doğruyu mu söylüyor yoksa benden hoşlanıyor mu?
Cevapla