30 yaşındayım ve çok küçükler yazıyor. Mutlu olmak adına sevgili olunur mu?

İkinci üniversitemi okuyorum çevremde hep benden çok küçükler var. Bugün okuldan 20 yaşındaki bir çocuk yazdı beğendiğini söyledi. En küçüğü buydu yazanların. Benim dış görünüşümde 23 falan duruyor giyimim , ruh halim de öyle. İlk üniversitemde durumum yoktu hiç üniversite hayatı yaşamadım bölümümde çok kötüydü. Şimdi bölümüm çok iyi maddi durumum çok iyi her şey çok güzel ama yaşım çok büyük. Ne yapmalıyım? Evlilik zaten olamaz onlar çok küçük ama sırf mutlu olmak adına sevgili olmak doğru olur mu?

30 yaşındayım ve çok küçükler yazıyor. Mutlu olmak adına sevgili olunur mu?
Cevapla