Ne dusunuyorsunuz gencler hic sansim yoktur demi?

Arkadaslar bir okula yeni basladim ve bir kiz benimle Hemen arkadas oldu baya yakin bir arkadas olduk ve o arkadasimin abisi ayni okulda bizimle Ben simdi 22 yasindayim o kiz arkadasimda 26 yasinda ama hic yasini gostermiyor ve biz baya yakin bir arkadas olduk ama kizin abisi de 28 yasinda ama Ben abisinden cok hoslandim ama abisi cok soguk ve benimle hic konusmuyor tabi Ben asiri cekingen oldugum icin pek yanasamiyorum da abisine cunku simdi arkadasimin abisi yani ona abi diyor simdi bu durumda arkadasimin abisi kardesinin arkadasini hem de aramizda kiz arkadasimla yas farki da var bu yuzden Bana yanasmiyor mudur yani benim kardesinin arkadasi oldugumu diger gozle Bakmanin yanlis oldugunu mu dusunuyordur? Mesala eger oyleyse sanirim hic sansim yok demi🫥
Ne dusunuyorsunuz gencler hic sansim yoktur demi?
Cevapla